Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Heelt oppi *der*. 18 uker på veg, er det normalt? Verker på en måte.. Anonymous poster hash: e095d...bf3
wanda71 Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Tror det er helt vanlig. Jeg hadde ikke direkte smerter men mer verk/trykkfølelse. Kanskje det med å gjøre at blodet strømmer mer til eller noe i den duren:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Helt vanlig. Vanlig å få bli litt "hoven", sliten nedentil hvis du står el går mye og...😊 Anonymous poster hash: 0370e...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå