Gå til innhold

Er mannen din god i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den beste jeg har "prøvd". Og vil ikke ha noen andre. Blir bare bedre og bedre

Anonymous poster hash: af9dd...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei... Han prøver men han er dessverre ikke en god elsker.

Anonymous poster hash: 653bb...a5d

Har han prøvd lenge?

Anonymous poster hash: 01ab4...706

Skrevet

Den beste jeg har "prøvd". Og vil ikke ha noen andre. Blir bare bedre og bedre

Anonymous poster hash: af9dd...907

Så flott. Var han den beste fra starten eller har dere "vokst" sammen med årene?

Skrevet

Hvor lenge har dere bært sammen?

Er han den beste sexpartner du har hatt eller valgte du han pga andre kvaliteter?

Jeg er sammen med den beste elskeren jeg har hatt og i tillegg har han alle sine andre gode kvaliteter. Vært sammen i 9 år denne sommeren.

Har vært sammen i 12 år. Jeg er veldig fornøyd med sexpartneren min, han er den eneste jeg har hatt, så har ingen sammenligningsgrunnlag. Jeg valgte han pga. andre kvaliteter. Visste ikke hvordan han var i senga før vi ble gift. 

Skrevet

Jeg synes han er god i sengen. Vi ble sammen for snart 8 år siden og ingen av oss har ikke ligget med noen andre så jeg kan ikke sammenligne heller, men vi har god sex. :humpe::sengekos:

Skrevet

Hvor lenge har dere bært sammen?

Er han den beste sexpartner du har hatt eller valgte du han pga andre kvaliteter?

Jeg er sammen med den beste elskeren jeg har hatt og i tillegg har han alle sine andre gode kvaliteter. Vært sammen i 9 år denne sommeren.

Har vært sammen i 12 år. Jeg er veldig fornøyd med sexpartneren min, han er den eneste jeg har hatt, så har ingen sammenligningsgrunnlag. Jeg valgte han pga. andre kvaliteter. Visste ikke hvordan han var i senga før vi ble gift.

Koselig for dere to☺️. Og så bra at du er fornøyd😄.

De fleste legger vel mest vekt på andre kvaliteter, men hvis sexen ikke er bra så kan det bli trist etterhvert.

Hi

Skrevet (endret)

Vært sammen I 7 år. Og han er fantastisk 👍 ser meg og mine behov ❤

Endret av Ladybugg
Skrevet

Jeg synes han er god i sengen. Vi ble sammen for snart 8 år siden og ingen av oss har ikke ligget med noen andre så jeg kan ikke sammenligne heller, men vi har god sex. :humpe::sengekos:

Dere er heldige😀

Skrevet

Han var god helt fra starten og blir bare bedre og bedre😍

Sammen i 18 år

Anonymous poster hash: 5d544...e00

Skrevet

Jaaa! Jeg har hatt sex med litt for mange, men mannen min er definitivt den beste jeg har hatt! Og etter mange år er krav fortsatt sulten på han. 😛

Anonymous poster hash: e5d88...bc1

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 10 år og har veldig god sex, der har vi hatt hele tiden. Han er definitivt den beste jeg har hatt, men jeg har kun hatt to andre.

Anonymous poster hash: fb787...d31

Skrevet

Nei, han er ikke noe særlig god i sengen.

Nei, han er ikke den beste sexpartneren jeg har hatt.

Anonymous poster hash: 3aeb9...233

Samme her. Men det er helt greit. Jeg er ikke spesielt god i senga selv heller.

Og siden du spurte så mange spørsmål til hun andre, kan jeg spare deg bryet med en gang:

Jeg er sammen med, og gift med han, fordi jeg elsker ham og han på slle andre måter er perfekt for meg. Vi har vært kjærester i 16 år og gift i 9 år.

Anonymous poster hash: 03fdf...d92

Skrevet

Han har dessverre sagt at han ikke ønsker å ha sex med meg mer, så jeg hadde faktisk foretrukket at han var dårlig i senga, men ville ha sex.

Anonymous poster hash: 5f2e1...098

Skrevet

Nei, han er ikke noe særlig god i sengen.

Nei, han er ikke den beste sexpartneren jeg har hatt.

Hvorfor er du sammen med han? Betyr ikke sex så mye for deg?

Fordi alt annet fungerer bra. Føler det er egoistisk å gjøre ungene til skilsmissebarn pga sex. Men drømmer om sex med andre... (men kommer ikke til å være utro).

Samme her.. Samme her, det er trist :( selve utstyret og penetreringen er grei, men alt annet har jeg bare gitt opp. Og tro meg, jeg har prøvd!

Anonymous poster hash: 24bde...3ff

Skrevet

Nei, egentlig ikke.. Eller. Han KAN være gaanske god når han vil. Men han sliter med dårlig selvtilitt, og det går utover sexen også..

Vært sammen i 7år. 

Anonymous poster hash: 2b19b...277
Skrevet

Han har dessverre sagt at han ikke ønsker å ha sex med meg mer, så jeg hadde faktisk foretrukket at han var dårlig i senga, men ville ha sex.

Anonymous poster hash: 5f2e1...098

Ehh? Hva får han til å si noe sånt?! Og hvorfor blir du??? 

Anonymous poster hash: 2b19b...277

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...