Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg var på do i natt, da jeg merket at jeg hadde fått eggløsning. Vi prøver å få barn, så jeg ble jo glad( vært uten el i noen måneder nå ) men fikk el om natten, å tenkte vi prøver i mårren, til min store forskrekkelse er slimet borte i dag, varte bare noen timer i natt, er det for seint nå? Noe sjans på graviditet ved sex nå etter el ? Anonymous poster hash: cb50e...2b5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Eggløsningsslim kommer i forkant av eggløsning. Når eggløsningen så skjer, så lever i egget i ca 24 timer. Så den er ikke over på et blunk. Og hvis dere prøver å få barn så har dere vel jevnlig sex uansett, og ikke bare akkurat når du tror du har eggøsning? Kanskje det kan være lurt for deg å lese litt på denne siden: www.syklus.info Anonymous poster hash: 87bfa...c26
Roheryn Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Egget lever vel i ca et døgn, så sjansen er ikke all verden. Men egget slippes vel også gjerne litt etter slimet, så nøyaktig når eggløsningen har vært er vel vanskelig å si. Sædcellene bruker forøvrig ca en halvtime på å svømme opp, men kan stå og vente i dagevis. Så hvis dere har hatt sex de siste fire-fem dagene kan det være noen som står og venter fra før 😊 lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå