Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg sliter med at magen er for "tung" når jeg ligger på siden, og har brukt deler av dyna til å dytte under frem til nå. Jeg mener å ha lest/sett et sted at det finnes en egen slags pute til å bygge opp magen med for å sove behagelig den siste tiden. Mener at den så avlang og litt bananformet ut. Noen som vet hva dette heter? Anonymous poster hash: 366d2...01a
Stridsmøy Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Jeg sliter med at magen er for "tung" når jeg ligger på siden, og har brukt deler av dyna til å dytte under frem til nå. Jeg mener å ha lest/sett et sted at det finnes en egen slags pute til å bygge opp magen med for å sove behagelig den siste tiden. Mener at den så avlang og litt bananformet ut. Noen som vet hva dette heter? Anonymous poster hash: 366d2...01a Ammeputa gjorde susen for meg.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 BBhugme http://www.bbhugme.no Anonymous poster hash: b3466...b1f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Doomoo-ammepute! Den er kjempe god å sove med Anonymous poster hash: 5767d...55a
mamma_bergen Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Jeg hadde en ekstra dyne som jeg brukte som støtte Det var nesten ikke plass til far oppi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå