Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har en sønn på 11 år. Han var sengevæter til han var 6 år. Da fikk han minirin og gikk på det I rundt tre år. Ført etter så lang tid tisset han ikke I engen mer. men saken er nå (har vel alltid vært) at han sier at han ikke kjenenr at han må tisse. Plutselig holder han på å tisse på seg, og da har han ikke lang tid på seg til å nå doen. det stinker av boxerne hans etter en dag. vi kan sette oss I bilen og jeg sier til han at han må tisse før vi drar. han svarer at han ikke må tisse, og garanterer med at det er sant! etter kanskje 20 min må vi stoppe for da går det nesten galt. og jeg kan bli like sint hver gang, og han like forvilet, så jeg nekter å tro at dette er tull fra hans side. hva kommer dette av?? han er en aktiv, utadvent, social glad gutt. han er ikke nervøs eller stresset. Anonymous poster hash: d16fe...115
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 har ikke vært hos legen enda... Anonymous poster hash: d16fe...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå