min<3 Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Skal ha bursdagsfeiring for vår gutt på 4 år. De blir 15 barn I alder 3.5 til 6 år. Blir det fint vær skal vi være ute. Jeg tenkte kanskje det kunne Vært fint og arrangert noen leker (hvis behov) men står litt fast på hva siden de er såpass spredd I alder. Har dere noen forslag?
Gjest Kira Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Det som har vært mest populært her er å sette hale på grisen og fiske etter godteriposer (spesielt når de får en sokk, dopapir, bleie osv på kroken i stedet for posen). Vi har også hatt skattejakt i hagen, da får alle skattekart og vi går sammen for å lete etter kisten med gullpenger. Naboen hadde pølsebod med falske penger med navn og bilde av bursdagsbarnet. Ungene her synes det var kjempe stas å kjøpe mat med disse pengene
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Vi har flasketuten peker på når gaver skal åpnes og "tampen brenner" når en og en skal lete etter godteriposen sin, ellers ingen leker. Funnet ut at barna koser seg mest når de får leke de de vil under de reglene jeg har satt (hvilke rom de får være i, hvor i hagen grensen går o.l) Anonymous poster hash: 0c738...640
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Vi hadde 5 tomme blikkbokser i et tårn på en krakk og lot de kaste erteposer på, typisk 17.mai lek, men veldig populært. Alle fikk kaste helt til alle boksene var nede, og de fikk stå så nærme de ville. Alle fikk en karamell/sjokoladebit i premie. Veldig populært, alle ville prøve flere ganger. Ble lekt med hele bursdagen faktisk, selv om "konkurransen" var over lekte ungene videre med blikkboksene og erteposene helt til bursdagen var slutt. Vi har også pleid å ha ringspill, boccia o.l. liggende ute (har bursdag nå i begynnelsen av juni) så de kan leke med det. Baller, freesbee o.l. ligger også fremme. Forrige bursdag hadde jeg satt frem en boks med fargeblyanter og kopiert opp fra internett tegninger de kunne fargelegge, og vips så halve bursdagsselskapet utover gulvet og fargela de kule tegningene. Om dere har tema-bursdag finnes det utallige fargeleggingsbilder på nett av alt fra spiderman til my little pony. Ungene liker det.. Anonymous poster hash: 90287...bb7
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Fiske etter godterier. Ellers så har vi best erfaring med å bare la dem leke uten å organisere dem så mye når de er så små. Endret 30. mai 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå