Lilu81 Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Hei, Jeg har ringt ang en stilling, hvor lenge etter samtalen burde jeg sende inn søknad? Er det dårlig tegn å sende søknad samme dag som fristen?
oslofrk Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Spiller ingen trille så lenge du har skrevet en god søknad! 😜 Svar på det de ber om i utlysningen og fortell hvorfor DU vil jobbe der og hva DU kan bidra med! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 På populære stillinger har jeg så mange tlf at jeg ikke husker fra hverandre hvem som har ringt eller ikke.... Så det har ingen betydning. Søk så fort du kan, jeg vurderer alltid søknader fortløpende, så å vente til siste dag er dumt. Anonymous poster hash: 3195c...044
Lilu81 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2015 Spiller ingen trille så lenge du har skrevet en god søknad! Svar på det de ber om i utlysningen og fortell hvorfor DU vil jobbe der og hva DU kan bidra med! Masse lykke til! Takk Oslo frk
oslofrk Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Spiller ingen trille så lenge du har skrevet en god søknad! Svar på det de ber om i utlysningen og fortell hvorfor DU vil jobbe der og hva DU kan bidra med! Masse lykke til! Takk Oslo frk 😃 bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå