Gå til innhold

Ned I vekt etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 4kg lettere enn før graviditeten, og fødte for tre uker siden...

Vet man ikke skal slanke seg når man ammer, men det går johelt av seg selv. Jeg er ikke sulten og spiser 3-4 måltider for dag + litt innimellom...

Det må vel være greit?

Anonymous poster hash: 1297f...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går helt greit:-) babyen suger jo alt liv ut av deg og da går man ned i vekt;-) jeg gikk mye ned selv. Andre går ikke så mye ned og det er også greit.

Anonymous poster hash: 10272...872

Skrevet

Jeg gikk også så raskt ned etter fødselen med førstemann. Jeg var i utgangspunktet slank også, så når vekten begynte å krype ned mot 50-tallet, begynte jeg også å lure, men den gikk opp igjen etterhvert, uten at jeg gjorde noe for å gå hverken ned eller opp :)

Nå er det to uker siden jeg fødte andremann og jeg veier i dag det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid, så håper jeg ikke går mye mer ned ;)

Skrevet

Dette var nr 4... kun førstemann det gikk så raskt med.

Men jeg kan med fordel gå ned iallfall 10 kg til som jeg har slitt med i mange år...

Hi

Anonymous poster hash: 1297f...e6d

Skrevet

Ikke noe stress så lenge du får i deg nok mat så du ikke mister melken. En venninne av meg ble mager etter fødsel pga amming og trilleturer. Hun normaliserte seg når baby begynte å få litt fast føde i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...