Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Forrige helg var jeg hjemme hos mi mor for å hjelpe henne med forskjellige ting. Mi mor er gammel og dessverre ganske så syk. På fredagen var det jeg som sto for middagen, og som takk for hjelpen skulle da mi mor stå for en finere middag på lørdagen. Hun hadde faktisk vært ute for å kjøpe den selv, og med hennes tilstand så vet jeg at det å dra på butikken tar veldig på. Så på lørdagen begynte hun å kokkelere, jeg fikk ikke komme på kjøkkenet, for hun skulle lage middag til meg helt alene. Middagen ble severt den; Fjorland kjøttkaker... Det er ikke middagen jeg klager over, jeg klager ikke over noe. Jeg vet hva det tok henne i krefter anngående å handle inn og lage. Maten var jo god nok den. Jeg begynte bare å tenke tilbake på den mammaen jeg hadde før. Hun som alltid laget middag hver dag, fra bunnen av. Som satte så mye ære i å være en god mor og hustru. Hun som alltid stelte istand store familiemiddager med flere retter flere ganger i året. Jeg må innrømme at jeg ble litt trist i etterkant. Kan hende fordi jeg nok en gang må innse at mamma begynner å bli veldig gammel... Anonymous poster hash: d2d04...926
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Huff... Det er forferdelig trist å tenke på at vi har ikke mammaen, pappaen eller noen for evig.. Jeg tenker stadig på hvor heldig jeg er so har mann og barn, men samtidig så kan det bli revet bort på et sekund.. Vi får ta vare på de vi har mens vi har dem. Anonymous poster hash: c4b08...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå