Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Etter mye mas fra tannlegen om at jeg er nødt å kjøpe meg elektrisk tannbørste så gjorde jeg det. Har brukt den i flere mnd nå og jeg liker den mindre og mindre. For det første så har jeg innimellom vondt i tennene, mye ising(bruker tannkrem mot ising) og nå de to siste gangene har jeg blødd fra ene tanna. Imorges blødde jeg også fra samme tanna pluss at det kom ut litt blodbiter, eller hva jeg skal kalle det? Har vært hos tannlegen i slutten av januar, pleier å gå hver 8mnd. Skal jeg slutte å bruke den?? Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Hvilken type har du? Anonymous poster hash: 7328a...8b4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt. Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt. Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Hvilken type har du? Anonymous poster hash: 7328a...8b4 Oral B 5000, fra Elkjøp. Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Denne har jeg. Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet. Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet. Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Det er ikke en fylling som har falt ut da? Tannemalje er et ganske så hardt, så at det blir "rett fra tanna" slik du sier, tenker jeg er ganske så umulig. Uten at jeg skal påstå det veldig hardnakket da jeg ikke er tannlege. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet. Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Emalje kan ikke blø. Det er tannkjøttet som blør. Anonymous poster hash: 30fd9...e34
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. :(Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Det er ikke en fylling som har falt ut da? Tannemalje er et ganske så hardt, så at det blir "rett fra tanna" slik du sier, tenker jeg er ganske så umulig. Uten at jeg skal påstå det veldig hardnakket da jeg ikke er tannlege. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Kan nok være en fylling muligens, men vanskelig å se klart. Men ser at det bør fra midten av tanna. Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Emalje kan ikke blø. Det er tannkjøttet som blør.Anonymous poster hash: 30fd9...e34 Leser du ikke hva jeg skriver? Blør fra tanna og ikke tannkjøttet. Er det mulig... Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 På meg virker det som om du presser tannbørsten for hardt mot tennene og tannkjøttet. Poenget med en elektrisk tannbørste er at man nettopp slipper å presse så hardt mot tenner og tannkjøtt som man ofte tenderer å gjøre med en vanlig tannbørste, og likevel få tennene godt rene. Det kan også hende at du har en for hard børste. Sjekk om din elektriske tannbørste har mykere børster. Ellers ville jeg ringt tannlegen og snakket med ham om dette. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Det ER akkurat det jeg IKKE gjør, pusser ikke for hardt.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Da høres det ut som om du har svært "sensibelt" tannkjøtt, eller hva man skal si. Ville definitivt sluttet med å bruke den, og spurt tannlegen. Det skal jo ikke være slik som du beskriver. Anonymous poster hash: 2f9d8...a6f Jeg har sett at det blør rett fra tanna. Veldig kult at tannlegen anbefaler denne, og jeg får ikke brukt den. 1500kr rett ut fra vinduet.Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Emalje kan ikke blø. Det er tannkjøttet som blør.Anonymous poster hash: 30fd9...e34 Leser du ikke hva jeg skriver?Blør fra tanna og ikke tannkjøttet. Er det mulig... Anonymous poster hash: 44cc7...e61 Det går ikke an. Med mindre du har et så stort hull i tanna at du blør fra nerven. Anonymous poster hash: 30fd9...e34
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Neida HI, det er ikke penger ut av vindu. Elektrisk tannbørste har også et annet bruksområde. Enjoy 😉 Anonymous poster hash: da7a9...9b5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Neida HI, det er ikke penger ut av vindu. Elektrisk tannbørste har også et annet bruksområde. Enjoy Anonymous poster hash: da7a9...9b5 Haha,,,,så morsomt Anonymous poster hash: 44cc7...e61
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #16 Skrevet 30. mai 2015 Den skriver jeg under på. Mannen har elektrisk tannbørste. Han irriterer seg over at den stadig går tom for strøm. Hehe. Han snakker om å klage på det. Det han ikke vet er at fruen i huset koser seg med den. Beste vibratoren jeg noen gang har hatt. Kan få så mange orgasmer som jeg bare orker. Tar av børsten og setter metall biten rett på klitten å fyrer av. Noen sekunder er man i himmelen. Anonymous poster hash: cf451...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå