Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 beklager på forhånd om noen syns det er ekkelt men jeg fikk bekreftet at jeg har økt ut-flod ( de siste dagene) prøvde å spørre legen om det var noen bekymring i forhold til dette, men fikk ikke noe svar.. jeg fikk inntrykk av at legen syntes det var noe ekkelt enten med mengden eller konsistensen... selv så har jeg opplevd at det har rent mye av meg de siste dagene, byttet undertøy ofte pga det. ikke merket farge endring eller lukt endring i det .. og så lurer jeg på livmorhalsen, hvordan kan jeg "tøye" den provosere igang til fødsel? jeg har kun premature fødsler bak meg så det meste er nytt og uvant blir veldig glad om noen vil fortelle om endringer i kroppen dagene før fødselen kom i gang eller hva som helst annet som kan være av interesse! Anonymous poster hash: 88572...36e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 økt utflod er helt normalt. Ikke finn på å tøy livmorhalsen på egenhånd! Jeg har født to ganger og har termin med nr 3 om 4 uker. Dagen før første fødselen gikk slimproppen. Så startet riene dagen etter. Med nr to var det ingen antydning til noe som helst før riene plutselig startet en kveld. Anonymous poster hash: 31018...c8e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Du skal ikke tøye selv, dette ordner kroppen selv. Økt utflod er helt vanlig. Hadde jeg også. Lykke til, hilsen 5 barns mor. Anonymous poster hash: 91cc8...ff6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 takk for svar hvordan vet jeg forskjell på kynnere og rier? jeg kan ha svært smertefulle kynnere hele natten og så stoppe opp :S de to andre gangene var jeg alt på sykehuset. ene ble satt igang og andre med keisersnitt.. vi har lang reise vei så dette bekymrer meg en del sukk, tre uker til termin og kan i praksis skje når som helst Anonymous poster hash: 88572...36e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Du er ikke i tvil når du har riere.. Anonymous poster hash: 9cfa1...e14
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 takk for svar hvordan vet jeg forskjell på kynnere og rier? jeg kan ha svært smertefulle kynnere hele natten og så stoppe opp :S de to andre gangene var jeg alt på sykehuset. ene ble satt igang og andre med keisersnitt.. vi har lang reise vei så dette bekymrer meg en del sukk, tre uker til termin og kan i praksis skje når som helst Anonymous poster hash: 88572...36e Du vet det er rier når de ikke stopper opp,men helhet kommer mer regelmessig og oftere. Anonymous poster hash: 74e67...7ea
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 takk for svar hvordan vet jeg forskjell på kynnere og rier? jeg kan ha svært smertefulle kynnere hele natten og så stoppe opp :S de to andre gangene var jeg alt på sykehuset. ene ble satt igang og andre med keisersnitt.. vi har lang reise vei så dette bekymrer meg en del sukk, tre uker til termin og kan i praksis skje når som helst Anonymous poster hash: 88572...36e Du vet det er rier når de ikke stopper opp,men helhet kommer mer regelmessig og oftere. Anonymous poster hash: 74e67...7ea det er slik jeg opplever kynnerne mine, gjerne opptil 12 timer sammenhengende dette hadde ikke stresset meg om vi bodde nærmere sykehuset, men vi har minst en times kjøring på dårlige veier foran oss ... Anonymous poster hash: 88572...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå