Gå til innhold

Din verste date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde?

Anonymous poster hash: 96d00...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig aktiv på Match for noen år siden, ble en del kleine og kjipe dater da.

Værste var vel han som dukket opp med møkkete klær og gårsdagens fest hengende i lufta rundt oss.

Han var fortsatt på en snurr, husket ikke navnet mitt, prater bare om sex og ville absolutt kjøre meg hjem for litt kos.

No way, José!

Dette var en fyr jeg hadde snakket en del med på tlf på forhånd så det var nedtur.

Anonymous poster hash: 70d81...36c

Skrevet

Jeg kom i kontakt med en fyr på sukker for noen år siden. Utifra profilen hans hørtes han ut som en hyggelig fyr.

Etter en kort samtale ble vi enige om å møtes i byen dagen etter.

Vel.... Det var de merkeligste 2 timene av mitt liv!

Han hadde fortalt at han var en x-pinsevenn, men det han ikke hadde fortalt var at han nå var satanist, og siden han som pinsevenn hadde studert bibelen så visste han ALT om den! ALT!!, mente han. Han jobbet nå med en bok som skulle knuse kristendommen på verdensbasis!

Og der sitter jeg på date med denne fyren.. En kristen kvinne som synger i kirkekoret :P

Dette visste han, men det spilte iiiiiiingen rolle, for jeg måtte jo få være meg selv, sa han.. Hehehe...

Syns jeg hadde sett det for meg..

"Vil du være med meg i kirken, kjære?".. "Jada, la meg bare hente fyrstikkene og bensinkanna først"... Hehehe

Anonymous poster hash: 9f3a1...245

Skrevet

Har nok vært flere da jeg var aktiv på datefronten for noen år siden.

Hadde avtalt å møte en, jeg hadde reist langt og var sulten. Han skulle spandere middag - tapas. Det var så lite mat at jeg var jo like sulten etterpå. Han var visstnok stappmett etter å ha spist sin halvdel. Jeg kunne virkelig ikke forstå hvordan det var mulig og begynne å fiske. Viste seg at han var slankeoperert, så han greide ikke spise normale porsjoner lenger. Jeg hadde jo stusset på at bildene på nettet var av en myyyye slankere og mer trent og noe yngre person enn jeg møtte.

Det ble med den daten, vi var for forskjellige. Skulle jeg ha vært sammen med ham måtte jeg hatt ansvar for matlaging så jeg i hvert fall fikk laget nok mat til meg selv ;) Hans variant av full middag var som en liten forrett for meg.

Men jeg tror den daten som utviklet seg til det verste nok var med han som hadde planlagt hele livet vårt sammen før vi møttes og som begynte å hylgrine på uterestauranten da jeg sa vi kunne være venner, men ikke noe mer. Tårene haglet, han snufset og hulket! Andre gjester kikket stygt på meg, kelnerne (ja, i flertall) kom og lurte på om det gikk bra mens de så stygt på meg. De trodde nok at jeg hadde valgt et offentlig sted for å fortelle at jeg ville skilles, tror jeg ;)

Men griningen hans var så dramaqueen at etter hvert så begynte de andre gjestene og kelnerne å se på meg med sympati.

Kunne fortalt mye fra den daten....

Tips til datere.... unngå middag på første date så sant den ikke går fantastisk bra. Aldri, aldri, aldri avtal middag på første date ;)

Anonymous poster hash: 06d29...c14
Skrevet

Var på en nettdating side, og skrev med en mann som virket utrolig morsom og smart. Var ikke verdens kjekkeste, og utydelig bilde. Men gikk på date med han. Fordi han var så morsom. Møtte han, og det viste seg at han var lett tilbakestående, det var en kompis som hadde skrevet for han. Takk og pris hadde vi bare avtalt en kaffe, så det ble en kaffe, og jeg var jo hyggelig mot han, syntes synd på han.

Ellers så var det date nummer 2 med en, vi skulle lage middag hjemme hos meg og se film. På butikken så fikk jeg beskjed om at han likte bare grandiosa, pølser og pasta med dolmio saus. Jeg liker virkelig ingen av delene. Er flink til å lage mat. Så jeg lagde da noe jeg ville ha. Og han forsynte seg godt av det. Tok all sausen, så det fløt over tallerkenen hans, og jeg fikk ikke noe. Han brukte en halv boks grillkrydder på maten. Så kom det fram at han hadde tvunget sin ex til å være med på trekant, og han var den som var sjefen og bestemte i et forhold.

Så skulle vi se på film, og jeg har utrolig mange filmer, har og viaplay og kan leie filmer på tv boksen. Han fant en film han lurte på om jeg ville se, jeg sa at den hadde jeg sett så mange ganger, så den ville jeg ikke se. Så kom jeg med forslag etter forslag, alt fikk nei. Så spurte jeg om han hadde andre forslag, da sa han at han nektet å se noen andre filmer enn den ene han ville se. Da hadde jeg fått nok, og ba han om å dra. Da foreslo han at vi skulle ha sex da, takket pent nei, og ba han om å dra. Han ble sur og kalte meg mye stygt. Men han dro da.

Anonymous poster hash: 147a2...af4
Skrevet

Har også vært på sukker for noen år siden..møtt mange rare folk!

Det er to som var ille..

1. Han så helt fantastisk bra ut, men han begynte allerede første kvelden om å snakke om barn.. han mente jeg var perfekt som mor til hans barn.. kom også frem etterhvert at han hadde mistet troen på kjærligheten og kun var ute etter noen som kunne få barn med han..ikke forhold. .sprøtt..

2. Hadde besøk av en vanvittig stakkarslig fyr..han ble så pågående og tok ikke et nei for et nei.. jeg var overhodet ikke intr og synes han bare var ekkel.. han prøvde seg igjen og igjen og begynte å bli ganske nærgående.. heldigvis har jeg jobbet med utagerende pasienter i flere år og kan en del triks..så endte med at jeg tok et grep på han og ba han pelle seg hjem.. han fikk sjokk og dro.. sendte meg sms senere om at jeg var ei tøff jente og lurte på om vi skulle treffes igjen 😅

Anonymous poster hash: 75817...c5f

Skrevet

Var vel ikke typiske date da. Men en "dobbeldate" der jeg og en venninne var hjemme hos "min" fyr med kompisen hans.
Han var bare helt merkelig. Vi satt og spilte et spill, og så hadde han en eller annen dings som så ut som en stor tamagochi der det var en skjerm med røde blinkende bokstaver. Plutselig ble den lagt foran meg på bordet og det stod "I <3 you".(dette var andre gangen jeg traff han)
Ble litt satt ut.. Senere samme kveld begynte han å bable om en del av livet hans som bare var "borte", og begynte å prate om noe hemmelige dokumenter. Så nevnte han hele tiden at kallenavnet hans var satan på ungdomskolen, og at han hadde en kontakt med djevelen. Skjønte jo rimelig raskt at hele fyren var fullstendig kokko. Han gikk ut av rommet og plutselig hørte jeg en mistenkelig lyd.. Så jeg sier "SLIPER HAN EN KNIV??!"  Venninnen min gikk inn på rommet, og joda. Der satt han og slipte en kniv, mens han tittet sakte opp på venninnen min med et djevelsk blikk... 

Jeg dro hjem :P
Har i ettertid snoket på han på fb, og han er visst like gal den dag i dag. 

Skrevet

Var hjemme hos en kar. Vi drakk og skulle på byen. Jeg guffet opp musikken. Høytaleren eksploderte. Mannen begynte å gråte høyt med lyd. Jeg stakk. Jeg var 17 år og han var over 30.

Anonymous poster hash: 92191...146
Skrevet

Var på en nettdating side, og skrev med en mann som virket utrolig morsom og smart. Var ikke verdens kjekkeste, og utydelig bilde. Men gikk på date med han. Fordi han var så morsom. Møtte han, og det viste seg at han var lett tilbakestående, det var en kompis som hadde skrevet for han. Takk og pris hadde vi bare avtalt en kaffe, så det ble en kaffe, og jeg var jo hyggelig mot han, syntes synd på han.

Ellers så var det date nummer 2 med en, vi skulle lage middag hjemme hos meg og se film. På butikken så fikk jeg beskjed om at han likte bare grandiosa, pølser og pasta med dolmio saus. Jeg liker virkelig ingen av delene. Er flink til å lage mat. Så jeg lagde da noe jeg ville ha. Og han forsynte seg godt av det. Tok all sausen, så det fløt over tallerkenen hans, og jeg fikk ikke noe. Han brukte en halv boks grillkrydder på maten. Så kom det fram at han hadde tvunget sin ex til å være med på trekant, og han var den som var sjefen og bestemte i et forhold.

Så skulle vi se på film, og jeg har utrolig mange filmer, har og viaplay og kan leie filmer på tv boksen. Han fant en film han lurte på om jeg ville se, jeg sa at den hadde jeg sett så mange ganger, så den ville jeg ikke se. Så kom jeg med forslag etter forslag, alt fikk nei. Så spurte jeg om han hadde andre forslag, da sa han at han nektet å se noen andre filmer enn den ene han ville se. Da hadde jeg fått nok, og ba han om å dra. Da foreslo han at vi skulle ha sex da, takket pent nei, og ba han om å dra. Han ble sur og kalte meg mye stygt. Men han dro da.

Anonymous poster hash: 147a2...af4

Det var dårlig gjort av kompisen å skrive for ham! Tenk hvis han hadde gått på date med en som ikke var like hyggelig som deg. :(

Anonymous poster hash: e7a42...2b8

Skrevet

Var på date med en som brukte store deler av daten å spekulere på hva han skulle bruke alle pengene sine på. Ikke sånn der "hvis jeg hadde hatt rå så skulle jeg", men "lurer på om jeg skal kjøpe xxxxx eller xxxx. Har en del penger på bok serru". Lurte på om jeg ville se kontoutskriften hans. Mulig det er enkelte syns det kjekkt, men nei takk.

Anonymous poster hash: 9a3ee...843

Skrevet

I min ungdom skulle jeg treffe en fyr og vi skulle på kino sammen. Han dukket opp veldig full , og var skikkelig ekkel i være måten (jeg var 16 år). Så når han hadde kjøpt billetter og skulle bare gå på toalettet før filmen startet, så stakk jeg derfra. Hørte aldri noe mer fra han 😂

Anonymous poster hash: 96a68...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...