februarprins2013 Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 (endret) de 2 jeg har treft i voksen alder,har jeg truffet på nettet,men nå har jeg truffet en fyr i det virkelig liv og vil gjerne be han ut,men hvordan gjør man det? sier man bare vil du gå ut med meg? skal vi finne på noe en dag ? ikke så lett,er helt ny akkurat på dette, var sammen med en 1 år på barneskole,men den gangen spurte man jo hverandre (hehe), og på ungdomsskolen var jeg sammens med en hele tiden,men det bare skjedde . Noen som har erfaringer her? og hvis han ikke liker meg,kan jeg jo bare gå videre Endret 30. mai 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Så spennende! Spør om han har planer på lørdag, eller om han kunne tenke seg å ta en kaffe med deg. Jeg synes "kaffe" er en mer uskyldig invitt enn date med full middag. Det gir også mulighet for å komme deg unna med vennskapelige hensikter så du slipper å "miste ansikt" hvis han ikke er interessert. Lykke til! 😉 Anonymous poster hash: 7ccfb...a68
februarprins2013 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Takk for tipset . aner ikke om han liker meg,men har merket at han ser mye på meg og han gir alltid et smil ,men jeg tenker at han bare er hyggelig siden vi jobber sammen ikke samme avd,men samme bygg Endret 30. mai 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Takk for tipset . aner ikke om han liker meg,men har merket at han ser mye på meg og han gir alltid et smil ,men jeg tenker at han bare er hyggelig siden vi jobber sammen ikke samme avd,men samme bygg Bare spør om han har lyst til å ta en kopp kaffe en dag. Lykke til! Anonymous poster hash: 29ebe...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå