Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Ble alene for 3 år siden og i disse årene har jeg ikke hatt råd til bil og kan ikke se når jeg skal få råd til det heller. Utrolig tungvint og slitsomt. Har kjøpt leilighet og måtte pusse opp badet så måtte velge vekk bil. Håper virkelig jeg kan få bil på sikt. Anonymous poster hash: f21a0...0a3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Nei, herlighet, du har jo kjøpt deg leilighet alene, det er bra. I tillegg har du pusset opp badet. Synes du har gjort det bra, jeg Anonymous poster hash: 435d2...5c3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Nei. Det kommer dessuten til å ordne seg. Anonymous poster hash: 177a9...b95
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Bor du midt i en by med gode kolektivløsninger er det jo ikke noe stort problem. Bor du derimot slik til at du må ha noen til å kjøre deg eller barna stadig vekk hadde jeg synes det var irriterende om det var jeg som kjørte rundt på dere til stadighet. Anonymous poster hash: d3754...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå