Gå til innhold

Gøy å bli småfull/full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31 år. Jeg blir skikkelig gladfull når jeg drikker alkohol og syns det er supergøy å bli litt småfull. Men har egentlig inntrykk av at flere på min alder kun nipper til et par glass vin så de knapt kjenner det før de gir seg. Spesielt de som har barn. Jeg har barn selv og er litt nøyen på å ha totalt barnefri når jeg drikker alkohol, men liker å slippe meg løs iblant. (Er sjelden altså, har drukket to-tre ganger siste året). Flere over 30 som syns det er gøy å bli litt beruset?

Anonymous poster hash: 22d7e...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er kjekt så lenge jeg ikke blir for full.

Jeg pleier å drikke til jeg er "sjarmerende full" som kjæresten min kaller det :)

Da har jeg fortsatt kontroll på hva jeg sier å gjør.

Anonymous poster hash: 0b10c...0e0
Skrevet

Samme her:-)

Anonymous poster hash: bd9db...68a

Skrevet

Liker godt å bli litt småfull jeg. Sitter faktisk å koser meg med noen øl i kveld. Er godt å bli litt godt brisen synes jeg. Ikke noe galt i det så lenge man er hjemme hos seg selv og bare koser seg vel :)

Anonymous poster hash: c427e...8e0

Skrevet

Har hatt et par veninner på besøk i kveld. De gikk så altfor tidlig! For aller første gang drikker jeg faksisk litt mer etter de er gått, men skulle ønske jeg hadde selskap! Barna sover hos besteforeldrene side, så er deilig å for en gangs skyld ikke kjenne på tidsfrist for morgendagen.

Ts

Anonymous poster hash: 22d7e...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...