Gå til innhold

Slank kropp, men tykke bein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har fin kropp, slank midje og runde hofter (typisk timeglassform)

Men fra lårene og ned er det som to pølser. Jeg har vært på grensen til undervektig,og da så lårene og leggene mine normale ut. Men jeg vil ikke bli så tynn, så da ser beina mine ut som innpakte pølser, spesielt leggene. Hvis man så bare beina mine ville man tro jeg var overvektig!

Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 8b4ec...28d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har fin kropp, slank midje og runde hofter (typisk timeglassform)

Men fra lårene og ned er det som to pølser. Jeg har vært på grensen til undervektig,og da så lårene og leggene mine normale ut. Men jeg vil ikke bli så tynn, så da ser beina mine ut som innpakte pølser, spesielt leggene. Hvis man så bare beina mine ville man tro jeg var overvektig!

Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 8b4ec...28d

Neppe, man kan ikke punktslanke. 

Anonymous poster hash: 2f955...396

Skrevet

Trene, prøv med svømming og løping. De har da ganske tynne ben.

Ellers kan det hende det sitter mer i hodet ditt. Hvilken str bruker du i bukser?

Jeg er selv sånn, veldig slank midje og overkropp, så større rompe, lår og legger. Men selv om jeg synes det ser rart ut, tror jeg ikke det ser så rart ut.

Anonymous poster hash: 90774...1e9
Skrevet

Vi et forskjellig bygd. Noen kan være normal vektige med smale lår og mer på mage. Min svigersøster har digre lår og stor rumpe, men er smal på overkropp. Jeg har litt kraftig benbygning og har alltid hatt "fotball legger", selv om jeg synes de ser feit ut får jeg skryt for leggene mine. Det sitter vel mest i hode :)

Anonymous poster hash: 2f955...396

Skrevet

Jeg er også slik bare at jeg har masse fett på hoftene, ridebukser tror jeg de kaller det. :( Jeg ser ut som en anorektiker på overkroppen (mange som har sagt det :( ) mens ridebuksa blir jeg altså ikke kvitt!

Anonymous poster hash: bf701...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...