Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Noen med andre erfaringer? Anonymous poster hash: a3a23...614
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Vært der du er nå, så vet hvordan det føles. Men alle menn er ikke uærlige. Å dømme alle menn ut fra noen få erfaringer man har selv, det blir feil. Når jeg har tenkt som deg har jeg begynt å fokusere på å finne de jeg vet ikke er uærlige, altså gode menn som er i gode forhold, menn som er til å stole på og har vært det i årevis. Når jeg sier fokusere på, så mener jeg ikke å gå etter disse gode mennene, men bare som en øvelse for meg selv for igjen å kunne begynne å tro at slike menn finnes. Dette har vært alt fra venninners menn som jeg har kjent i årevis, eldre par som har hatt lange liv sammen, menn som stiller opp for andre. Etter hvert har jeg begynt å se at jo, det finnes gode og ærlige menn der ute likevel. Så har jeg slikket mine egne sår og bearbeidet gammel gruff jeg har opplevd, og så har jeg etter hvert funnet ut at det er verdt å ta sjansen igjen likevel. Nå gjenstår det bare å finne den rette - men jeg har brukt to år på å komme dit at jeg nesten er klar til det. Og innimellom så hjelper det å huske på han jeg hadde mitt første lengre forhold med (tre år). Han var en tvers gjennom god og ærlig mann på alle måter. Bare så synd vi ikke passet sammen i lengden, skiltes som venner. Men jeg vet at jeg fant en slik en gang, jeg kan finne en ny også Anonymous poster hash: fde3b...24b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Var der jeg og for noen år siden... Traff bare drittsekker som var utro. Plutselig så traff jeg han "jovviale" og snille fyren som bodde på andre kanten av landet:-) Anonymous poster hash: 52153...e9f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Velkommen i klubben..Jeg har gått på så mange smeller nå at jeg har mistet troen på ordentlige menn. Traff en som først motbeviste alle de negative tankene jeg hadde om menn, men vet du? Han viste seg å være akkurat likedan. Så jeg har gitt opp for min del. Anonymous poster hash: 1e7c3...a5c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Gitt opp jeg og. Er fryktelig å føle seg så lurt etterpå. Godt å høre andre finner da. Hi Anonymous poster hash: a3a23...614
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Gitt opp jeg og. Er fryktelig å føle seg så lurt etterpå. Godt å høre andre finner da. Hi Anonymous poster hash: a3a23...614 Andre finner? Er finner noe bedre enn nordmenn😉? Fra spøk til alvor; mange menn går og smålyver nærmest som del av deres totale omgangsform. Har hatt så mye av det at jeg ble helt kvalm. Min samboer nå vet at første løgn han blir tatt i er siste gang han ser meg. Ferdig arbeid. Mitt liv skal ikke kastes bort på folk som ikke fortjener min tillit. Anonymous poster hash: 2d79e...195
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Å, dere må ikke tro at det bare finnes dårlige menn. Jeg har vært så heldig å være gift med en flott mann - dessverre er vi skilt i dag, men livet skjer uten at han er blitt en dårligere mann fordet. Han er fortsatt verdens beste far for ungene. Nå er jeg veldig forelsket i en annen flott mann. Som er akkurat like fin og til å stole på som min eks. Selv om de er veldig forskjellige i væremåte og alt - så er de meget gode, ansvarlige menn, fedre og ektemenn. Jeg bare håper jeg greier å få til noe langvarig med denne siste - han er nettopp skilt han og. Men ikke fordi han har vært en drittsekk altså..! Så, jeg synes jeg ser og kjenner fine, flotte menn 'overalt'. Kanskje det har noe med min hverdag å gjøre, jobber i ett firma der alle har bra karrierer og mange år på universitetet - sier ikke at det er alfa og omega, men dette er altså fagmennesker med gode holdninger og verdier stort sett. Så jeg ser mange deilige menn - og da mener jeg på alle måter! Anonymous poster hash: 9fcb3...97b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Å, dere må ikke tro at det bare finnes dårlige menn. Jeg har vært så heldig å være gift med en flott mann - dessverre er vi skilt i dag, men livet skjer uten at han er blitt en dårligere mann fordet. Han er fortsatt verdens beste far for ungene. Nå er jeg veldig forelsket i en annen flott mann. Som er akkurat like fin og til å stole på som min eks. Selv om de er veldig forskjellige i væremåte og alt - så er de meget gode, ansvarlige menn, fedre og ektemenn. Jeg bare håper jeg greier å få til noe langvarig med denne siste - han er nettopp skilt han og. Men ikke fordi han har vært en drittsekk altså..! Så, jeg synes jeg ser og kjenner fine, flotte menn 'overalt'. Kanskje det har noe med min hverdag å gjøre, jobber i ett firma der alle har bra karrierer og mange år på universitetet - sier ikke at det er alfa og omega, men dette er altså fagmennesker med gode holdninger og verdier stort sett. Så jeg ser mange deilige menn - og da mener jeg på alle måter! Anonymous poster hash: 9fcb3...97b Jeg tror på kjærligheten, bare ikke for meg selv.. Jeg vet at det finnes bra menn der ute, men jeg tror ikke det finnes en mann for meg. Anonymous poster hash: 1e7c3...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå