Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 hilser på nesten alle de møter i butikk, senter etc? Og gjerne starter med å prate om forskjellige ting? Anonymous poster hash: a29db...2d3
Julie (: Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Min gjør det støtt og stadig, men blir ofte sjenert når folk snakker til henne først.
petitt Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Begge mine to gjorde det, har en på tre år, han snakker med alle han treffer, spør dem om hva de heter og gir dem gjerne nye navn ...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Min på 1,5 år er kjempe sjenert men sier hei til alle, jeg ser at han prøver å få øyekontakt med alle som går forbi. Han kan rope hei og vinke til noen flere meter unna inne på butikken. Får han oppmerksomhet da så snur han seg bort fordi han blir sjenert Har opplevd utallige ganger at fremmede små barn har sagt hei til meg, er veldig vanlig at de gjør det Anonymous poster hash: aa2b6...b83
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Toåringen her brukte alltid å spørre fremmede folk etter klem hver gang vi skulle ta bussen, hun insisterte også på at de andre på busstoppet måtte klemme hverandre. Ble en del festlige situasjoner, men det gøye var jo at folk faktisk gjorde det Ikke lett å stå imot ei søt lita frøken som insisterer på at alle må klemme Anonymous poster hash: 2868c...860
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Sånn har sønnen min vært siden han begynte å snakke å da var han 2 år. Han hadde også en periode der han ga klem til fremmede barn som han møte på toget eller lignende steder. Nå er han 3.5 år å snakker ofte med fremmede voksne på bussen. Han er veldig opptatt av navn så han spør ofte hva de heter,eller forteller noe annet han har på hjertet Anonymous poster hash: d982c...bfd
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Oppløftende at så mange har opplevd det. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg i slike situasjoner, for vil jo ikke at han skal bli alt for trygg på fremmede, og så tenker jeg også på det at han kan være til bry, det er jo ikke alle som liker barn. Samtidig synes jeg det er positivt at han er sosial og ikke engstelig overfor andre mennesker. Noen tips? Hi Anonymous poster hash: a29db...2d3
BareMas Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Jada, helt vanlig. Begynte med det rundt 18mnd, er nå 3,5 og holder på enda. Heldigvis har samtalen utviklet seg siden da, men pleier å veksle litt på hvilke butikker vi handler i, sånn for å gi ungen litt variasjon i samtalepartnere 😂
Marsch83 Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Åja,han min hilser og skal ta på alle han møter... Helst opp på fanget eller bli løftet. Tror de fleste vokser det av seg 😁
Bustetroll Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Min gjør det de dagene hun er sosial og i super-humør. Men svarer aldri tilbake når noen snakker til henne først, da står hun bare og stirrer på dem
skinnfilla Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Det er vanlig og utrolig skjønt ! 2åringer er kjempeartige Hadde en liten gutt på ca to innom jobb igår. Han sa til meg ; bolle på bussen? Og til pappa ; bolle på bussen? Jeg ha bolle ? På bussen? Han fikk det og gikk forbi en annen kunde, smilte det herligste smilet , klemte bollen inntil seg og sa; MIN bolle ! På bussen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå