Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Har en på 9 år nå som jeg tenker å ha på sfo bare den langdagen der, ikke ellers i uka. Men der man må betale for full plass uansett. Hvordan blir det å ha en 9 åring alene hjemme en hel dag når skolen har for eksempel stengt og ved høstferie og vinterferie? Jeg kjenner det ikke er helt greit. Har ikke noen som han kan gå til/passe han heller... Anonymous poster hash: f4fdf...36d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 En fjerdeklassing bør kunne være alene hjemme en dag, jo. Våre har vært hjemme alene, etter eget ønske, siden begynnelsen av tredjeklasse. Dere har jo hele sommeren å øve på.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Gutten min begynner i fjerde til høsten - skal ha halv plass på AKS. Da betaler vi kun for det. 1700,- eller noe i mnd. Anonymous poster hash: 60de5...5f7
Leirha Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Jeg tenker at en 9 åring som blir øvet opp i å være alene fint kan klare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå