Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Finner ikke bruksanvisningen, selvfølgelig 😁 Har prøvd renseprogrammet før, og synes ikke ovnen ble noe særlig renere/at det ble noe særlig lettere å vaske den etterpå. Tenkte om jeg kanskje skulle ha sprayet på vann først? Noen som vet? Anonymous poster hash: 8dc56...ac1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Tenker du på pyrolyse? Anonymous poster hash: d108b...583
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Hvis det er pyrolyse du mener så skal du ikke spraye noe på først Anonymous poster hash: 268fe...4bc
ma(G)ma med to små :) Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Jeg aner ikke hva det heter. Vet bare at det er en egen funksjon på ovnen. Vrir hjulet til et bilde av en ovn med dråper i og trykker start. Da låser den seg og kjører i flere timer. Har prøvd det før, uten å bli imponert, så tenkte kanskje at jeg burde spraye på noe? Er det dette som er sånn pyrolyse?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 google merket på ovnen din så får du bruksanvisning. Med dråper ville jeg tenkt st du kanskje skal fylle den dype langpannen med litt vann før du setter på pyrolyse.... På vår ovn står det kun P For pyrolyse å da skal du kun tørke over fettet med en fuktig klut før du setter på slik at ikke fettet tar fyr under selve renselsen. Anonymous poster hash: 8dc84...9b7
Mamma_til_2 Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 På min så skal jeg sette inn den dype formen med litt vann i så dampes skitten bort og alt jeg gjør etterpå er og tørke av. Setter ovnen på 50 grader og lar det stå i ca 30 min.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Høres ut som pyrolyse. Ovnen varmes opp til 500 grader, står i 2 timer og den låses. Vi har Siemens. Vår blir som ny etter et sånt program Anonymous poster hash: 79906...933
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Høres ut som pyrolyse. Ovnen varmes opp til 500 grader, står i 2 timer og den låses. Vi har Siemens. Vår blir som ny etter et sånt program Anonymous poster hash: 79906...933 Har du vann i den da, eller står den helt tom? Anonymous poster hash: 87baf...8a3
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Nei, du skal ikke spraye på noe først. Velg programmet med tre dråper for best resultat. Da vi kjøpte vår ovn, fikk vi beskjed om å ikke velge pyrolyse om vi ville ha en billig variant, da disse ovnene ikke kom opp i høy nok temperatur til at pyrolysen faktisk virker. Da burde vi heller gå for andre funksjoner for pengene. Vi endte opp med en ovn til ca10 000 med pyrolyse, og den er fantastisk. Ovnen ser ny ut når den er ferdig, det er bare å koste ut støvet i bunnen. Kan også la langpanne stå i, så renses den samtidig..genialt😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå