Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Jeg er midt i et samlivsbrudd. Har gått hjemmeværende i to år. Nå sitter jeg uten noenting. Jeg har derfor søkt og fått innvilget stønad i 2 mnd. (Fått fast jobb fra juli) Men jeg forstår ikke utbetalingene. Det står forskjellige datoer på boutgifter, husholdning osv. Kommer ikke alt samlet? Kommer de på forskjellige datoer? Jeg husker at jeg søkte sosialstønad én gang før, og da fikk jeg hele beløpet på en gang. Anonymous poster hash: c16b5...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men jeg tenkte å søke selv. Bare lurte på hvor lang saksbehandlingstid de hadde for din del? Anonymous poster hash: 1aecf...d61
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Kan være at de skal dekke div direkte og derfor er det forskjellige forfall. Eller at de utbetaler til deg til forskjellige datoer for å sikre seg litt at du betaler det du skal, men har aldri delt det opp sånn selv, betaler heller direkte til f.eks utleiere, strømselskap osv, eller alt på en gang til kunden. Anonymous poster hash: f160b...c2d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men jeg tenkte å søke selv. Bare lurte på hvor lang saksbehandlingstid de hadde for din del? Anonymous poster hash: 1aecf...d61 Første gang jeg søkte brukte de 1 uke. Denne gangen brukte de ca 2 1/2 uke. Anonymous poster hash: c16b5...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Husleia kommer gjerne når den forfaller, strøm når strømmen forfaller og livsoppholdet deles vanligvis opp i to månedlige utbetalinger. Anonymous poster hash: 34d4d...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå