Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Eller som har det selv. Hva er symptomene? Mistenker min mann er bipolar...er irritasjon, sinne vanlig? Anonymous poster hash: a1e33...9d3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Min samboer, før medisinering: Uansvarlig, tok ikke ansvar for eget liv og helse. Jeg hadde ansvar for mat, husarbeid, barnet vårt, regninger... Han var et barn i voksen kropp. Med jevne og ujevne mellomrom kom jeg hjem til et hus som var vasket fra topp til tå. Smilet til mannen var stort og livet var strålende. Hver gang vi skulle ha fest eller hver gang det skjedde noe bra kom en ny opptur. Da ble huset vasket. Hverdagen kom fort, tilbake til sofaen og hvis han hadde ansvarfor gutten vår, satt gutten på fange, mens han spilte GTA. Gutten var 20 måneder gammel! Det kom en dag hvor han flyttet ut. Han fortsatte med guttelivet, regninger ble ikke betalt. Dagene gikk til pc-spill og fylla. Husarbeid ble fremdeles ikke gjort. Ja, dette er min eks i grove trekk før han ble utredet. Anonymous poster hash: d8717...da3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Det kan være til hjelp å lese de andre trådene om bipolare her, hvis du søker på forumet. Jeg er bipolar selv, men har en liten en som ligger å sparker meg innvendig nå så orker ikke skrive langt svar Er store forskjeller, men umedisinert og uten diagnose så vil det nok være mange signaler å se det på. Google det også gjerne og les fra seriøse sider om det, der får du god informasjon fra objektive kilder Anonymous poster hash: 5cc43...b4a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Ja, både min bror og eksmann. Aggresjon er en stor del av bildet. Fryktelig plagsomt for alle rundt dem. Anonymous poster hash: c676c...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå