Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Kollegaen min er så herlig. Han spøker mye, en del med seksuell undertone. Han ser meg i øynene og rødmer avogtil når vi der på hverandre. Han tar meg i forsvar om jeg har gjort noe feil (det kunne ikke du vite/du er ikke dum etc. Søtt😍) Han vil gjerne vise meg bilder og filmer på mobilen sin, virker som han liker å få meg til å le. Virker også som han har oversikt over hvor jeg oppholder meg i løpet av dagen... Hva tror dere, er det slik mannlige kolleger vabligvis er? Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Kollegaen min er så herlig. Han spøker mye, en del med seksuell undertone. Han ser meg i øynene og rødmer avogtil når vi der på hverandre. Han tar meg i forsvar om jeg har gjort noe feil (det kunne ikke du vite/du er ikke dum etc. Søtt😍) Han vil gjerne vise meg bilder og filmer på mobilen sin, virker som han liker å få meg til å le. Virker også som han har oversikt over hvor jeg oppholder meg i løpet av dagen... Hva tror dere, er det slik mannlige kolleger vabligvis er? Anonymous poster hash: 720af...3b5 Liker deg nok litt altså; -) Anonymous poster hash: 08712...8ea
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Inviter han ut selv da, om du er interessert! Så finner du ut av det Anonymous poster hash: b39c7...67e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Inviter han ut selv da, om du er interessert! Så finner du ut av det Anonymous poster hash: b39c7...67e Det tør jeg ikke enda, blir så pinlig på jobb om jeg mistolker det hele...😁 Hi Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Men er han singel da? Anonymous poster hash: 21fff...c45
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Men er han singel da? Anonymous poster hash: 21fff...c45 Han er singel, ja😃 Hi Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Jeg møtte mannen i mitt liv på jobb Startet med hyggelig prat på jobb og fortsatte med chatting på fritiden i en måneds tid. Nesten hver eneste dag og igjennom jula.. Så da ble det en middag søndagen før nyttår og jaggu sluttet vi aldri å henge sammen. Nå har jeg 60 dager til termin Anonymous poster hash: b39c7...67e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Jeg møtte mannen i mitt liv på jobb Startet med hyggelig prat på jobb og fortsatte med chatting på fritiden i en måneds tid. Nesten hver eneste dag og igjennom jula.. Så da ble det en middag søndagen før nyttår og jaggu sluttet vi aldri å henge sammen. Nå har jeg 60 dager til termin Anonymous poster hash: b39c7...67e Så koselig..!😃Jeg vil også😄 Hi Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Den som intet våger ;-) Følte det var den mest vågale sjansen jeg kunne ta (er ikke så vågal av meg da) og takket ja til middagsinvitasjon. Beste første daten noen sinne og tok aldri slutt. Det var oss fra første date Anonymous poster hash: b39c7...67e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Det er iallfall sånn jeg oppfører meg mot min kollega som jeg er stup forelsket i..!! Så sett fra min side er det absolutt håp for deg altså.. Jeg greier ikke finne ut om min kollega er interessert eller ikke, så jeg famler i blinde. Jeg får iallfall mye oppmerksomhet fra han - selv om det foreløpig kun foregår i arbeidstiden. Så vi får se Men føler meg som en mann noen ganger - jeg sikler på kroppen hans og vet nesten ikke hvordan jeg skal holde fingrene unna. Han gjorde noe handywork for meg på jobb som innebar at han krabbet innunder pulten og jeg fikk den deilige rompa rett foran meg - hadde LITT lyst til å røre da, men sjekket den bare ut så lenge jeg kunne. Herregud - dette er sånn menn gjør, er det ikke! Ny opplevelse for meg å være så seksuelt interessert i en fyr - men herlig er det! Lykke til, du er i mottaker enden for interessen - her er det jeg som jobber iherdig for oppmerksomheten hans.. Anonymous poster hash: cf6be...81b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 Det er iallfall sånn jeg oppfører meg mot min kollega som jeg er stup forelsket i..!! Så sett fra min side er det absolutt håp for deg altså.. Jeg greier ikke finne ut om min kollega er interessert eller ikke, så jeg famler i blinde. Jeg får iallfall mye oppmerksomhet fra han - selv om det foreløpig kun foregår i arbeidstiden. Så vi får se Men føler meg som en mann noen ganger - jeg sikler på kroppen hans og vet nesten ikke hvordan jeg skal holde fingrene unna. Han gjorde noe handywork for meg på jobb som innebar at han krabbet innunder pulten og jeg fikk den deilige rompa rett foran meg - hadde LITT lyst til å røre da, men sjekket den bare ut så lenge jeg kunne. Herregud - dette er sånn menn gjør, er det ikke! Ny opplevelse for meg å være så seksuelt interessert i en fyr - men herlig er det! Lykke til, du er i mottaker enden for interessen - her er det jeg som jobber iherdig for oppmerksomheten hans.. Anonymous poster hash: cf6be...81b Ååå så spennende!😃 Jeg er veldig tiltrukket av han her, han er så bra på så mange måter! Hadde jeg bare visst hva han tenker...☺️ Hi Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Du får si at du har lyst å dra på byen i helgen, men ingen som vil være med. Eller nevne en film på kino du har lyst å se, men ingen som vil se den med deg eller noe sånt og se om han tilbyr seg å være med Anonymous poster hash: a8a1e...dac
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #13 Skrevet 29. mai 2015 Du får si at du har lyst å dra på byen i helgen, men ingen som vil være med. Eller nevne en film på kino du har lyst å se, men ingen som vil se den med deg eller noe sånt og se om han tilbyr seg å være med Anonymous poster hash: a8a1e...dac Ikke helt der enda, blir så utrolig pinlig om han ikke tilbyr seg å bli med...😳 Hi Anonymous poster hash: 720af...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå