Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Jeg gjør. Noe du lurer på? Anonymous poster hash: f9408...06d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Jeg gjør. Noe du lurer på? Anonymous poster hash: f9408...06d Ja, jeg lurer på om byen din er like plaget av trafikken fra Bastøferga som det vi i Moss er? Eller funker det helt greit for dere som bor i Horten? Anonymous poster hash: 8645a...2fa
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Jeg vet ikke hvordan det er i Moss ang trafikk fra ferga, men for min del funker det helt greit her. Selvfølgelig merkes det litt ekstra på sommeren når det er økt trafikk og i høytider ved ekstra mye utfart. Jeg vil ikke si at vi er direkte plaget av trafikken, men det er min mening. Jeg har vel egentlig aldri lagt noe ekstra merke til endret trafikkbilde Anonymous poster hash: f9408...06d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Så deilig for dere. I Moss ødelegger den hele flyten i trafikken gjennom byen. I går brukte jeg en time på en strekning som normalt tar fem minutter.. Anonymous poster hash: 8645a...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå