Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hun er begynt å få kviser i ansiktet. Panna, haken, kinnet.. Ingenting annet som tyder på at puberteten er i anmarsj (ingen pupper, mens, hår el) bortsett fra kanskje at "hormonene bruser" sånn generelt når det kommer til humøret. Hun er født sent på året, så ikke helt fylt ti år heller. Hun har adhd så bruker medisiner for det, samt melatonin (som sies å faktisk kunne gjøre at de kommer SENERE i puberteten?!). Hjelp?! Noen erfaring med dette?? Jeg har aldri vert plaget med kviser, og dette var tidlig syns jeg. Anonymous poster hash: e8bc6...4e4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Det høres jo ut som at det kan være hormonene som bruser men jeg ville prøvd å få bukt på det med rent vann og kanskje følge litt med på kosthold? Selv ble jeg plutselig melkeintolerant når jeg var 15 år og fikk kjempedårlig hud og magekramper. Melk og palmeolje. Måtte kutte ut nudler og ost i 1 års tid og nå misbruker jeg det som aldri før men følg litt med på maten for å se om hun reagerer. Småkviser som du beskriver det som høres mer hygienerelatert så å vaske med rent vann for å få bort overflødig fett skal hjelpe. Anonymous poster hash: d880a...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå