Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Jeg blir sprø av NAV sine side og når jeg kontakter NAV så får forskjellige svar hver gang. Er det noen som har erfaring med å dele fellesperioden, ved at begge jobber/har permisjon 50%? Anonymous poster hash: 5ddf1...da3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Les på regjeringen.no Anonymous poster hash: 5dcdb...88c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Nav har en egen facebookside hvor du kan stille spørsmål om foreldrepenger. Der får du alltid riktig svar, for siden svaret du får er skriftlig sjekker de skikkelig opp før de svarer. Min erfaring er at nav ikke alltid er så nøye på hva slags muntlige svar de gir, for det blir ord mot ord etterpå om de har sagt noe feil. Anonymous poster hash: cbbc5...fbe
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Nav har en egen facebookside hvor du kan stille spørsmål om foreldrepenger. Der får du alltid riktig svar, for siden svaret du får er skriftlig sjekker de skikkelig opp før de svarer. Min erfaring er at nav ikke alltid er så nøye på hva slags muntlige svar de gir, for det blir ord mot ord etterpå om de har sagt noe feil. Anonymous poster hash: cbbc5...fbe Takk for tipset. Skal forhøre meg der. Veldig mye frem og tilbake på tlf. Anonymous poster hash: 5ddf1...da3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Om du ikke er fornøyd med svaret du får (skriftlig!), så kan du sende spm til departementet, for da bøyer nav seg. Vet om ei som har gjort det. Anonymous poster hash: 5dcdb...88c
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Vi delte fellesperioden. Var ikke noe problem det. tenkte du på?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Vi delte fellesperioden. Var ikke noe problem det. tenkte du på? Så begge jobbet og begge var delvis hjemme? Ingen problemer? NAV her synes det høres veldig vanskelig ut. Anonymous poster hash: 5ddf1...da3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Kjenner også noen som har gjort det. Uproblematisk ifht naV. Anonymous poster hash: f9b00...711
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Vi delte fellesperioden. Var ikke noe problem det. tenkte du på? Så begge jobbet og begge var delvis hjemme? Ingen problemer? NAV her synes det høres veldig vanskelig ut. Anonymous poster hash: 5ddf1...da3 Åja. Nei. Altså,vi delte den ikke hver uke, men han var hjemme i 5 mnd og jeg Resten. Men det er fullt mulig å gjøre det sånn du tenker. Har ei på jobb som jobber 60% og har permisjon 40. Han har mottatt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 De jeg kjenner jobber 2-3 dager per uke hver. Sikkert ikke alle jobber det er like lett å koordinere, men jeg forstår ikke hva som er problemet med nav? Anonymous poster hash: f9b00...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå