Gå til innhold

barnet kler av seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente på 2 år. Hun kler av seg HELE tiden. både pysj, bukse, gensere, body, alt mulig. Både hjemme og i "offentligheten". Bare vi skal på butikken, kler hu av seg, ingenting hjelper føler jeg!

Trenger noen tips ang.dette,det er utrolig slitsomt! :/

Anonymous poster hash: ea5f1...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink jente da :P Kanskje finne klær som er vanskelig å ta av, er nok bare en fase som går over. Pysjamaser og andre heldresser kan man f.eks snu bakvent. Kanskje en body som er bakvent vil være vanskeligere å ta av da knappene i skrittet blir snudd og de blir lenger bak om du skjønner. Og selvfølgelig stopp henne hver gang, da blir det kanskje ikke like gøy hver gang.

Anonymous poster hash: 35bc1...e2b

Skrevet

Det er bare en fase! Min toåring er likedan, og stort sett lar jeg henne kle av seg, men er det situasjoner hvor det absolutt ikke passer (som når man skal i butikken), så sier jeg til henne at hun skal ha klær på nå, så kan hun heller kle av seg når vi kommer hjem. Jeg må ofte gjenta hundre ganger og samtidig ta på henne et erme ol., men så går det gjennom til slutt. Noen ganger med aksept, andre ganger med skrik og hyl. Samma det, så lenge beskjeden er forstått. 

De gangene vi har vært på lekeplassen den siste tiden, har jeg tatt på henne en ekstra genser (to tynne gensere, eller om det er varmt så tar jeg en t-skjorte under). Vil hun da kle av seg, så inngår vi et kompromiss; en genser kan av, den andre skal være på. Det funker ganske greit. 

Anonymous poster hash: d4583...33e
Skrevet

Takk for tips, dere! :D Sier klart i fra hver gang at klær må man ha på, ellers blir man syk osv 😂 kle på bakvendt, aldri tenkt over, det skal testes ut! :)

Skrevet

Gjør det noe om hun kler av seg?

La henne bli litt kald.

Anonymous poster hash: 18e91...c43
Skrevet

Gjør det noe om hun kler av seg?

La henne bli litt kald.

Anonymous poster hash: 18e91...c43

I butikker, selskap osv, så ja, det gjør noe..hjemme går det fint, men må lære seg at klær skal være PÅ kroppen 😂

Anonymous poster hash: ea5f1...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...