Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Ifølge mine beregninger er jeg ca 8+3 i dag, men blodprøve tatt i går viser hcgnivå på over 130 000. Er ikke det litt høyt? Ingenting å bry seg om? Tvillinger? Annet? Anonymous poster hash: 7cd6b...32d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Du ligger innenfor normalområdet på tabellen jeg fant. Anonymous poster hash: 5f7d9...fff
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Takk og pris! 😊 Anonymous poster hash: 7cd6b...32d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html Anonymous poster hash: 5f7d9...fff
Plutselig_gravid Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Mener det er innenfor Selv hadde jeg hcg på nesten 100 000 i uke 4/5. Det var helt unormalt og ble sendt på sykehuset. De mistenkte veldig mange barn eller blæremola. 9 mnd etter kom en frisk gutt til verden Hadde hyperemesis dette svangerskapet. Ikke rart I ene graviditeten hadde jeg hcg på knappe 100 i uke 4/5. Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på SA. 9 mnd senere ble en frisk jente født
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Tusen takk for svar 😊 Mannen håpte på tvillinger, jeg klarer meg fint med en om gangen må jeg innrømme 😊 Anonymous poster hash: 7cd6b...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå