Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge mine beregninger er jeg ca 8+3 i dag, men blodprøve tatt i går viser hcgnivå på over 130 000. Er ikke det litt høyt? Ingenting å bry seg om? Tvillinger? Annet?

 

Anonymous poster hash: 7cd6b...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ligger innenfor normalområdet på tabellen jeg fant.

 

Anonymous poster hash: 5f7d9...fff

Skrevet

Takk og pris! 😊

 

Anonymous poster hash: 7cd6b...32d

Skrevet

Mener det er innenfor :)

 

Selv hadde jeg hcg på nesten 100 000 i uke 4/5. Det var helt unormalt og ble sendt på sykehuset. De mistenkte veldig mange barn eller blæremola.  9 mnd etter kom en frisk gutt til verden :) Hadde hyperemesis dette svangerskapet. Ikke rart :)

 

I ene graviditeten hadde jeg hcg på knappe 100 i uke 4/5. Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på SA. 9 mnd senere ble en frisk jente født :)

Skrevet

Tusen takk for svar 😊 Mannen håpte på tvillinger, jeg klarer meg fint med en om gangen må jeg innrømme 😊

 

Anonymous poster hash: 7cd6b...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...