Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hva trener dere? Her har jeg nesten akseptert at jeg vil være blubbete og fæl resten av livet, tåler ikke trening... Noen som er i samme båt? Anonymous poster hash: 185c3...403
Mamma_til_2 Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Tåler ikke trening? alle tåler trening av ett eller annet slag! Om det er astmaen som er utslagsgivende så er kanskje kardiotrening vanskelig, men alle kan gå turer! Du kan trene yoga og all den type trening, funker som fy!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Tåler ikke styrketrening, gå i oppoverbakker, kardio og lignende. Man blir vel ikke stram av bare yoga vel? Anonymous poster hash: 185c3...403
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Tåler ikke styrketrening, gå i oppoverbakker, kardio og lignende. Man blir vel ikke stram av bare yoga vel? Anonymous poster hash: 185c3...403 Begynn heller på pilates 👍 Veldig rolig treningsform som går mye på kjernemuskulatur. Her får du ikke høy puls, og lærer å puste riktig under treningen. Yoga funker ikke like bra for meg hvertfall. Hilsen ei med astma Anonymous poster hash: 84f1a...025
Mamma_til_2 Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Jo du blir stram av yoga og den type trening, den trener CORE muskulaturen din samtidig som du får rett holdning og gode stabilitetsmuskler.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Yoga er veldig bra trening. Lyenger yoga trener musklene veldig bra og. Men man kan trene en del med astma og. Men man kan jo ikke starte med å jogge en mil. Man må gradvis trene seg opp. Og jo bedre form man kommer i, jo mer kan man trene, og astmaen blir jo bedre. Jeg har selv astma, ikke av de aller verste. Men jeg hadde noen år hvor jeg trente meg opp, og siste året trente jeg minst 10 timer i uken, og var i veldig god form. Trener fortsatt, men ikke like mye. Så skulle jeg til spesialist for å sjekke astmaen. Og på pusteprøvene fikk jeg jo plutselig bra resultat, det hadde jeg ikke hatt før. Jeg har jo fortsatt astma. Må ta astmamedisin før trening, og på vinteren kan jeg ikke være fysisk aktiv ute hvis det er minusgrader, og jeg får anfall utsettes jeg for ting jeg er veldig allergisk mot. Men astmaen har blitt utrolig mye bedre. Anonymous poster hash: 1b919...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå