Gå til innhold

Kan man veksle inn et gavekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått gavekort på et kjøpesenter, men så har jeg funnet det jeg virkelig ønsker meg på et annet kjøpesenter i nærheten. De har ikke den butikken på det kjøpesenteret jeg nå har gavekort på. Er det noen mulighet for å veksle inn gavekort? Noen som vet?

Anonymous poster hash: a5e11...fe6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort kan aldri veksles inn i kontanter.

Anonymous poster hash: 8176d...4c5

Skrevet

Nei, det går ikke. Man får aldri igjen kontanter for et gavekort.

Anonymous poster hash: fdb75...86d
Skrevet

Du kan selge det til en venn for eksempel :)

Anonymous poster hash: 84ca8...8d6

Skrevet

Å, så utrolig kjipt :( Og egentlig ganske teit ... Det jeg har funnet er noe jeg har lett etter i flere år, men er for dyrt for meg. Gavekortet ville dekket nesten hele summen slik at jeg endelig kunne fått råd til det, men så er det på feil senter! :( Jeg oppdaget det ikke før jeg skulle betale, og de kunne jo selvsagt ikke ta i mot gavekortet fra feil senter.

HI

Skrevet

Du kan selge det til en venn for eksempel :)

Anonymous poster hash: 84ca8...8d6

Jeg tror ikke noen venner har råd til å kjøpe det, og vil helst ikke spørre heller. Ellers var det et godt forslag :)

HI

Skrevet

Et sentergavekort kan som oftest brukes på flere sentre av samme "slag". Det kan jo være ulike butikker på disse forskjellige senterne. Kanskje du klarer å finne et senter som har det du vil ha og hvor gavekortet ditt gjelder.

Anonymous poster hash: 8176d...4c5

Skrevet

Noen butikker godtar å veksle inn gavekort i kontanter men det er ikke vanlig. Noen godtar at man handler for f.eks halve gavekortet og så får ut resten i kontanter. Men om det du har er et gavekort som kan brukes på alle butikkene i et kjøpesenter så tviler jeg for at de lar deg få kontanter, du finner sikkert noe du vil ha på senteret :)

Anonymous poster hash: 1f6e5...8a3

Skrevet

Hvis gavekortet går i alle butikkene på et senter er det sikkert en matbutikk der?

Da kan du vel bruke gavekortet på mat, og matbudsjettet på det du ønsker deg?

Skrevet

Hvis gavekortet går i alle butikkene på et senter er det sikkert en matbutikk der?

Da kan du vel bruke gavekortet på mat, og matbudsjettet på det du ønsker deg?

Det var jo faktisk helt genialt! Tusen takk for ideen! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...