Gå til innhold

Det med å ikke bli akseptert noe sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tungt og vanskelig. Har prøvd å få meg venninner og gode bekjente jeg kan omgås, i lang tid, men uten resultat. Jeg har hatt lite sosial erfaring gjennom skolegangen på grunn av mobbing, og sliter med sosiale koder. Blir frosset ut overalt, både av foreldre e på barnefotball og turn, mannens venninner osv. Har også blitt dolket i ryggen utallige ganger tidligere av folk som lot som om de var mine venner, og sliter med tillit. Flere i samme situasjon og hvordan holder dere ut?

Anonymous poster hash: bc0ef...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg veldig godt igjen!

sliter med sosial angst som en konsekvens, får dekt det meste av sosialt behov på jobb.

men er sjelden og aldri med på noe utenom jobb, med unntak av barnas aktiviteter.

Anonymous poster hash: 0a25c...d2e
Skrevet

kjenner meg veldig godt igjen!sliter med sosial angst som en konsekvens, får dekt det meste av sosialt behov på jobb.men er sjelden og aldri med på noe utenom jobb, med unntak av barnas aktiviteter. Anonymous poster hash: 0a25c...d2e

Jeg er heller ikke med på noe som helst bortsett fra ungenes ting, både fordi jeg aldri blir invitert og fordi jeg ikke orker.

Anonymous poster hash: bc0ef...792

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg.

Jeg har det helt likt.

Ser at folk sletter meg en etter en på Facebook

Og jeg skjønner ikke hva galt jeg har gjort

Jeg har ingen råd dessverre når jeg sliter med det samme.

Jeg prøver å holde smertene i sjakk

Anonymous poster hash: 48d82...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...