Gå til innhold

jeg skjønner ingenting..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet mens rundt 17 mai.

Hatt litt murringer osv men ikkeno mens enda?

Fått et par negative tester så da er jeg vel ikke

Gravid... vi er prøvere så veldig frustrerende...

 

Hva kan det være da?

 

Anonymous poster hash: 76303...5ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at mensen er rett rundt hjørnet. Forsinkelser ift syklus kan komme av evt. stress, naturlig uregelmessighet fra tid til annen, at egget var nær ved å feste seg - men så gikk til grunne m.v. Det er bare å trå til igjen :-)

 

Anonymous poster hash: 1ab2d...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...