Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Ventet mens rundt 17 mai. Hatt litt murringer osv men ikkeno mens enda? Fått et par negative tester så da er jeg vel ikke Gravid... vi er prøvere så veldig frustrerende... Hva kan det være da? Anonymous poster hash: 76303...5ee
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Kan være at mensen er rett rundt hjørnet. Forsinkelser ift syklus kan komme av evt. stress, naturlig uregelmessighet fra tid til annen, at egget var nær ved å feste seg - men så gikk til grunne m.v. Det er bare å trå til igjen :-) Anonymous poster hash: 1ab2d...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå