Gå til innhold

Hvilke farger har dere på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hvitt og lyyysegrått. Deprimerende kjedelig!

Anonymous poster hash: 7e4f3...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt og beige☺️

Anonymous poster hash: 47f95...0c9

Skrevet

Valmuesøster😊 En sval blåfarge.

Anonymous poster hash: 220c9...92d

Skrevet

Hvite vegger og tak. Grønne gardiner og tilbehør. Rolig og behagelig.

Anonymous poster hash: 3b3f4...215

Skrevet

Hvitt..

Anonymous poster hash: 97a25...cba

Skrevet

Rolig dus grønn

Skrevet

Minty breeze 

Anonymous poster hash: 03d00...113
Skrevet

eggeskallshvit, ganske kjedelig. Må fikses på.

Skrevet

Hvitt tak, hvite vegger, mørke brunt gulv. Bytter på å ha brune, sorte og lilla gardiner.

Skrevet

Yoga😊 veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: f65e2...c0f

Skrevet

Bare å si ifra om noen har drømt om Lady Balanse i silkematt 10 akrylmaling godkjent for astma og allergikere da! For jeg har ingen fler rom å male!

Skrevet

Mørk lilla på veggene, hvitt og sølv interiør. Er veldig fornøyd, fargen er rolig og behagelig sommer som vinter og det lyse interiøret lysner det hele opp :)

Anonymous poster hash: 5d99c...0ee

Skrevet

En slags grusom grå-lilla-hvit som var her da vi flyttet inn. Skal males om så snart som mulig!

Anonymous poster hash: 9a194...346

Skrevet

Gråblå heter den tror jeg. Fra flugger.

Jeg foretrekker helst jordfarger, men akkurat soverommet ville jeg ha i en farge. Den er veldig behagelig.

Anonymous poster hash: 70a20...2e0

Skrevet

To hvite vegger, én vegg med hvit garderobe og én vegg med St. Pauls blue fra Jotun, en matt, petrolaktig blåfarge. Hyller og kommode i valnøtt. Hvit rullegardin og hvit rislampe i taket. Petrolfargede vegghengte leselamper (Ball av Frandsen). Første gang i mitt liv der jeg virkelig har gjennomført et rom, er fornøyd med resultatet.

Skrevet

Hvitt og noe sølv, helt perfekt bakgrunn for pynt i sterkere farger, kan varieres i det uendelige 😊

Anonymous poster hash: 2426f...1b7

Skrevet

3 hvite vegger. Veggen bak senga er mørk mørk grå, nesten svart. Elsker at det blir tydelig kontrast, og litt "inn" i tiden!

Anonymous poster hash: 7608f...15c

Skrevet

Bare å si ifra om noen har drømt om Lady Balanse i silkematt 10 akrylmaling godkjent for astma og allergikere da! For jeg har ingen fler rom å male!

Kommer jo litt an på hvor du bor?😀

Skrevet

Vi har en lys beige/ jordfarge som heter Skandinavisk Lys, ikke super spennende men sover jo bare der. Har brune rullgardiner fra H&d, de fungerer veldig godtvsom kontrast!

Anonymous poster hash: 2d89e...692

Skrevet

Hvitt!

Vi har kun hvitt i hele huset. Tak, vegger, lister, dører.

Ulike malinger har ulik tekster og glans. De falmer ulikt. De blir ulike nyanser/farger.

Anonymous poster hash: b514a...798

Skrevet

grått og hvit med fugler i flere farger :)

Skrevet

Lysegrått på veggene og turkist/ lyseblått i sengetøy & putestasj. Eller hvitt av interiør.

Skrevet

Hvite vegger av trepanel, en fondvegg med beige tapet/rosa og hvite små blomster, og rosa tregulv. ;) Deilig avslappende atmosfære der oppe. :)

Skrevet

Lys gråblå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...