Kathrine. Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Har to ting eg egentlig kunne tenkt meg å klage på men trur egentlig at eg Ikkje kjem til å gidde. Det eine er et par bunadsko eg kjøpte til gutten til 17.mai. Dei gjekk opp i liminga framme på tåa ca kl 14 på dagen. Det resulterte i at gutten Ikkje ville leike meir på arrangementet på skulen og at han måtte gå med joggesko seinere på dagen. Skoa var bare meint å holde denne dagen og kosta kun 99,- på europris. Men i og med Dei Ikkje varte heile dagen har eg lyst å klage. Det andre er en bh eg kjøpte for halvannet år siden til ca 500,- - 600,- Har bytta mellom 4 bh'er. No har spilen på denne stukket seg ut. Synes en litt dyr bh Bør vare lenger enn halvannet år. Hadde dere klaga på noen av desse situasjonene?
smurfis Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Skoene hadde jeg klaget på, og europris er ikke vanskelige sånn. Bhen...Det skader ikke å prøve seg. Er enig i at den bør holde i mer enn 1,5år, men så kommer det jo an på hvor mye du har brukt den, om det er riktig størrelse (om den er for liten) osv. Det verste som kan skje er at du får et nei
the amazing spidermamma Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Skoene, helt klart. Jeg ville ha tenkt at butikken sikkert også vil ha interesse av å vite at de er av dårlig kvalitet. Det ville i hvert fall jeg ha ønsket i min butikk. Men en bh etter halvannet år? Det er for lenge, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Kunne sikkert stukket innom med skoene. Hadde aldri klaget på bhen. Jeg har bare bher i den prisklassen, kan ikke handle noe annet pga størrelsen jeg bruker. Jeg er fornøyd om bhene holder halvannet år! Det er forbruksvare... Anonymous poster hash: 88163...6c0
beef sister Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Mye, men det er utelukkende fordi jeg er lat. Jeg synes derimot ikke du skal forvente at en BH holder mer enn halvannet år. Det pleier få av BH-ene jeg bruker hyppig å gjøre, uavhengig av pris.
Pobie Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Mener jeg har hørt at en BH aldri skal se sin første bursdag, dvs de skal byttes ut ofte.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Å klage på bhen blir litt drøyt. Det kan jo være at du har vasket den feil og den har blitt utslitt. Hadde den blitt ødelagt etter en vask så kunne du klagd. Anonymous poster hash: 4e0f5...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå