Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Frokost - safari yoghurt og havregryn Lunsj - Byggrynslunsj med blåbær Middag - tre fiskekaker, grønnsaker, en potet Kvelds - halv porsjon pytt i panne Anonymous poster hash: 30894...0ef
MammantilNurket Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Litt lite mat og du kan lett gjøre dagsmenyen enda sunnere: Frokost: Bytt ut safariyoughurten med naturell. Havregryn er supert, men du kan med fordel legge til friske bær + et bløtkokt egg. Lunch: Byggrynslunchen inneholder ca.170 kalorier og egner seg best som mellommåltid. Til lunch ville jeg gått for rugsprø med makrell i tomat+grønnsaker, salat med kyllingfilet eller reker, alternativt spelt/havrelompe med kokt skinke, grønn salat, agurk, tomat og paprika. Middag: Bytt ut fiskekaker med "ren" fisk. Jeg ville også ha droppet poteten. Du kan spise MYE grønnsaker på én potet. Eks. en potet på 150 gram inneholder 117 kalorier og 150 gram kål inneholder 35 kalorier Kvelds: Jeg synes kvelds er litt overflødig. Kommer an på hva som er i pytt i pannen, om den er hjemmelaget eller ferdig og hvor stor 1/2 porsjon er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå