Gå til innhold

"Joda, du er pen, men du er penere med sminke....."

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Finnes det noen gutter som ikke liker at jenter sminker seg? Jeg må nesten si det til deg, ellers gjør du jo ikke noe med det!"

Herlig samboer jeg har....

Anonymous poster hash: b1141...961
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så fortsatte det til "Jeg liker fasongen din, men jeg liker best tynne jenter." Da jeg spurte hvorfor han sa noe så slemt fikk jeg svar tilbake: "hvis jeg ikke sier noe så gjør du ikke noe med det".... Jeg veier 65kg, er 167 høy... Helt normal med andre ord. :( 

Anonymous poster hash: af2fa...204
Skrevet

Det er nok en smakssak. Jeg ser at jeg ser mye bedre ut med sminke, mannen liker meg best uten.

Skrevet

Han virker ikke så glad i deg dessverre

Anonymous poster hash: b18be...e4f

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år! Og han sier han alltid har ment dette..... :( Ikke godt å vite at jeg ikke er bra nok og aldri kan blir det heller... Han bygger bare opp under min egen usikkerhet om min egen kropp og utseende. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke er bra nok, og får nå vite at han mer eller mindre tenker det samme. Hi

Anonymous poster hash: af2fa...204
Skrevet

Barn med ham? Hvis ikke så lurer jeg på hvorfor han får lov til å være inne i kveld. Bikkjer som ikke kan oppføre seg får sove ute.

Skrevet

Rømm baby, rømm! La han dra sin kos og finne drømmedama, og så tar du og finner drømmemannen. Kan love deg at du kan finne noen som er deg verdig og gir deg den selvtilliten du fortjener.

Skrevet

"Jeg er nok litt enig med deg egentlig. Kreves nok litt sminke og litt slanking her for at jeg skal se bra ut, men du derimot...!"

Rist oppgitt på hodet, sukk, og snu ryggen til, mens du mumler "lost cause".

Anonymous poster hash: 24e8c...cd3

Skrevet

Jaja...da er det fritt fram å fortelle han hva du synes om kroppen hans. Kjør på!

Anonymous poster hash: c6ff5...a87
Skrevet

Jaja...da er det fritt fram å fortelle han hva du synes om kroppen hans. Kjør på!

Anonymous poster hash: c6ff5...a87

Sleng på med litt utilstrekkelig sengekoskvaliteter, liten tiss/for skråtiss/for lite skråtiss/for tynn tiss/ for dårlig-i-bruk-tiss.. Slå der det rammer hardest, og gjør det med et smil:)

Anonymous poster hash: b215f...8d3

Skrevet

Jeg får inntrykk av at han ønsker å provosere frem en krangel så du skal gjøre det slutt.

Han kan da umulig være så tett at han sier dette og på en slik måte, uten å mene mer med det?

Hadde byttet ham ut, jeg. Sikker på at han ikke har litt lite utstyr du kan kommentere? Og at det er langt bedre med en som har bedre teknikk med utstyret sitt også... teknikken kan han tross alt gjøre noe med, så du sier det jo bare for at han kan endre det.

Eller hva med at du egentlig liker menn med mye mer markerte muskler enn det han har - tross alt så sier du det bare så han kan gjøre noe med det.

Neida, ikke si dette (selv om det er fristende), da faller du ned på hans nivå, og du er bedre enn som så!

Slike kommentarer er etter min mening enten manipulerende, ønsker ikke at du skal ha god selvtillit (lettere å kontrollere en med dårligere selvtillit), eller at han har en annen agenda, og da er det å provosere frem et brudd en nærliggende tanke.

Alternativt er han blottet for sosiale antenner og empati.

Jeg kjenner en mann som gjennom sitt yrke er svært opptatt av estetikk, det er en del av jobben hans å ha et godt blikk for det vakre. Han og jeg hadde et slags forhold for en del år tilbake. Pga. hans yrke regnet jeg med at han satte mest pris på damer som sminket seg. En dag fikk vi ekstremt dårlig tid, så det ble ikke tid til sminke, noe jeg kommenterte litt senere. Da så han veldig forbauset på meg, for det hadde han ikke lagt merke til, og han sa "du har så fine farger i deg selv, du har flotte trekk, egentlig så trenger du ikke noe sminke til daglig!". Han sa han foretrakk kvinner som ikke sminket seg for mye. Dette har også flere menn jeg kjenner sagt. Så nei, ikke alle menn er like opptatt av at kvinner skal sminke seg :)

Anonymous poster hash: c365a...417
Skrevet

?? Så ufattelig fjernt sagt:( så slem han er mot deg...

For å svare så bruker jeg ikke mye sminke, er absolutt greiest å se på når jeg kun går litt mascara på.

Han synes jeg er fin både uten mye, og blir overrasket og spent når jeg av og til trommer til med litt eyeliner eller noe.

Jeg er gylden og mørk, og kan derfor ikke ha mye på.

Igjen, for en slem fyr du er med. Forstår han virkelig ingenting?huff:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...