Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Hvorfor skal dere møtes ? Anonymous poster hash: b5551...35c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Han vil ikke være sammen med deg. Det med å fortsette som venner er som regel noe mange sier bare for å slippe lettere unna der og da, men sjelden noe de mener. Det beste for deg, om du har kjærlighetssorg, er å ikke ha mer kontakt med ham overhodet. Har dere barn sammen får du ta kontakt med fvk til mekling, for å bli enig om hvordan dere skal gjøre det mtp. barna. Om dere ikke har barn sammen så ikke kontakt ham mer - for din egen skyld, det blir lettere å komme over ham. Å fortsette å ha kontakt med en som ikke vil være sammen med deg er seigpining av deg selv. Anonymous poster hash: 9c713...344
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Vanker på samme sted felles venner der. Jeg slutter ikke å gå dit jeg er kjent pga han,men blir vondt og rart å se han igjen. Bare late som ikke noe å høre hvordan det går? Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Greit å si det,men himmel så overbevisende. Ikke barn sammen. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504 Thomas? Anonymous poster hash: cc2e0...ed1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504 Thomas? Anonymous poster hash: cc2e0...ed1 Nei ikke Thomas. Skal egentlig i 30 års lag i morgen, men der skal han og. Står over da jeg ble bedt med han. Men møter han kanskje lørdag tilfeldig altså.. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Det er vondt Trøsteklem Anonymous poster hash: b5551...35c
Corneliuss Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Skjønner godt at du lider og sender deg en klem. Håper du finner styrke til å gå videre og finne en fremtid - tipper du ser at det var til det beste når tiden får gått litt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Takk snille dere. Må jo bare videre selv om det ikke føles godt nå. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504 Thomas? Anonymous poster hash: cc2e0...ed1 Nei ikke Thomas. Skal egentlig i 30 års lag i morgen, men der skal han og. Står over da jeg ble bedt med han.Men møter han kanskje lørdag tilfeldig altså.. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504 Selvsagt skal du ikke på den festen om du er invitert som hans følge. Du virker litt besatt egentlig. Tenker han er litt redd deg. Kaninkokerdamer er ikke gøy. Anonymous poster hash: 37bc3...95f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Samme sa min for 6 uker siden og flyttet ut av landet.. Gravid. Takk for den! Anonymous poster hash: 91d13...65c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #13 Skrevet 29. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504 Thomas? Anonymous poster hash: cc2e0...ed1 Nei ikke Thomas. Skal egentlig i 30 års lag i morgen, men der skal han og. Står over da jeg ble bedt med han.Men møter han kanskje lørdag tilfeldig altså.. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504 Selvsagt skal du ikke på den festen om du er invitert som hans følge. Du virker litt besatt egentlig. Tenker han er litt redd deg. Kaninkokerdamer er ikke gøy. Anonymous poster hash: 37bc3...95f Besatt? Det rare her er at jeg kjenner han som fyller år best. Kaninkokerdamer? Aldri hørt. Har en følelse for en er det ikke godt.å bli dumpa. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Han gikk fra meg. Men sa han forsatt var glad i meg og ville møtes som venner. Nå ingen kontakt..tar ikke tlf,leser ikke mld. Kun ringt 2 ganger og 1 mld på 3 uker.. Hva gjør jeg når jeg ser han igjen? Vi er ofte på samme sted? Vi bodde sammen. Anonymous poster hash: 77ac7...504 Thomas? Anonymous poster hash: cc2e0...ed1 Nei ikke Thomas. Skal egentlig i 30 års lag i morgen, men der skal han og. Står over da jeg ble bedt med han.Men møter han kanskje lørdag tilfeldig altså.. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504 Selvsagt skal du ikke på den festen om du er invitert som hans følge.Du virker litt besatt egentlig. Tenker han er litt redd deg. Kaninkokerdamer er ikke gøy. Anonymous poster hash: 37bc3...95f Besatt? Det rare her er at jeg kjenner han som fyller år best. Kaninkokerdamer? Aldri hørt. Har en følelse for en er det ikke godt.å bli dumpa. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504 Du er bedt som hans følge til en av dine venner? Anonymous poster hash: 682e0...808
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 Egentlig ja. Kjæresten til han som har bursdag ba mim nå eks da de er veldig gode venner. Han kjenner henne godt,ikke han. Jeg har kjent bursdagsbarnet i mange år. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #16 Skrevet 29. mai 2015 Egentlig ja. Kjæresten til han som har bursdag ba mim nå eks da de er veldig gode venner. Han kjenner henne godt,ikke han. Jeg har kjent bursdagsbarnet i mange år. Hi Anonymous poster hash: 77ac7...504 Hvorfor skal ikke du gå når du er bedt? Du har like god grunn til å gå som han. Synes han det blir pinlig så får HAN bli hjemme. Anonymous poster hash: 23dab...734
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Hvis du faktisk kjenner bursdagsbarnet bedre enn han, må du selvsagt gå! (Dersom du har lyst) du kan jo uansett ikke unngå han for alltid dersom dere bor på samme sted. Anonymous poster hash: db72c...1a6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Bor og jobber nære. Vanker på samme sted. Jeg må jo bare prøve å være sterk når jeg ser han. Hadde han holdt ord med at vi kunne prates hadde det vørt lettere. Jeg måtte jo gå omveier for å få igjen nøkkelen min også. Merkelig fyr. Anonymous poster hash: 77ac7...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå