Gå til innhold

Har litt panikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut.

Skal i møte i morra til advokat i forbindelse med en sak i BV.

Prøver å forberede meg, men det stokker seg bare helt.

Også er jeg redd for at BV vil "straffe" meg/barnet mitt fordi jeg innvolverer advokat. Men ser ingen annen utvei. Jeg har tidligere skrevet her om løgn og manipulasjon fra BV, tilbakeholding av papirer osv. Saken henger ikke på greip, fått fantastiske tilbakemeldinger fra lege og barnehage, men det gir BV totalt blaffen i, tilogmed lyver til meg om hva som var i rapportene. Slik bør de ikke få holde på, det svekker rettssikkerhet for både foreldre og barn, samt eget omdømme. 

Ønsker dem dit peppern gror, dette tærer så sinnsykt på meg. Mitt barn har periodevis mareritt om natta fordi h*n er redd for at jeg er borte.

Er det noen her som har erfaringer med advokat ift BV? Hva burde jeg spørre om i morra?

Anonymous poster hash: 7cc51...ce7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Hørtes ut som en vasking situasjon! Ønsker dere all lykke til, og tror nok det kan være lurt å ha med seg en advokat ja, selv om jeg ikke har egen erfaring når det kommer til akkurat denne situasjon!

Og... Å ha mareritt om at mamma og pappa blir borte, er vanlig! Husker selv jeg hadde slike mareritt da jeg var lita. Og gutten min har også hatt etpar slike:)

Anonymous poster hash: 21657...d69

Skrevet

Advokaten har nok vært borti dette før. Fortell akkurat som du har gjort her. Vær ærlig. Det må du være for å få riktig og god hjelp. Spør om alt du lurer på der, de har erfaring og kan svare deg. Vis til legerapporter og annet.

Anonymous poster hash: d1a9d...f3e

Skrevet

Takk dere. Håper dette løser seg snart.

Hjalp å skrive ut litt her, fått skrevet ned noen punkter nå.

HI

Anonymous poster hash: 7cc51...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...