3døtre1sønn Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Datteren min på 17 år har hatt øreverk i noen dager, veldig vondt, men bare i ett øre. (har vært heldig og hatt "ørefriske" barn alltid) I natt har det lekket "vann" fra øret, og øret var litt stivnet i gøgg idag. (typisk ørevoks farge) "Farlig"?? Noen tips? Vi går sjelden til lege, og har skjønt det som at med mindre det gjelder begge ørene, er det fint lite legen kan gjøre..?..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 At det kommer gøgg ut av øret kan tyde på at trommehinnen har sprukket og da bør hun til lege. Det gror jo sammen igjen, men det kan bli arrvev på trommehinnen som gir varig nedsatt hørsel så det bør følges opp. Jeg hadde ørebetennelse for et par år siden, bare på ene øret (at det må være dobbeltsidig for at legen skal kunne gjøre noe har jeg aldri hørt om). Jeg måtte ha antibiotika for det var så betent, trommehinnen sprakk og jeg hørte rare sprakelyder i øret i månedsvis. Skikkelig ekkelt. Jeg ville nå tatt henne til lege i morgen, men om trommehinnen er sprekt slipper gjerne smerten litt taket for da blir presset inne der mindre. Anonymous poster hash: 67878...32a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Kan hende hun har hatt trykk på trommehinnen og så sprakk den i natt, slik at væsken fikk komme ut. Har hatt det flere ganger. Og ofte blir det bedre når væsken har kommet ut. Anonymous poster hash: 9b9b1...15e
3døtre1sønn Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2015 Takk! Da får jeg ringe legen imorgen å høre hva de sier der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå