Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hei,jeg skal ut i svangerskapspermisjon nå og lurer på om man kan søke eller få tilbud om noe kurs mens man går hjemme? Har ingen planer om å fortsette i jobben jeg har når jeg er klar for jobb igjen. Anonymous poster hash: 60ecd...bc6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Du kan søke om kurs etter endt permisjon ja. Anonymous poster hash: 27cc0...502
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Du kan søke om kurs etter endt permisjon ja. Anonymous poster hash: 27cc0...502 Ikke i permisjon slik at jeg kan søke ny jobb etter endt permisjon? 😔 Anonymous poster hash: 60ecd...bc6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Hvilke kurs er det du prater om? Da jeg var arbeidsledig i fjor så sa de under møtene at veldig veldig få får tilbud om kurs. Det er kun de tilfellene hvor de ser det er helt prekært for å få en jobb. Anonymous poster hash: 573f2...713
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Hvilke kurs er det du prater om? Da jeg var arbeidsledig i fjor så sa de under møtene at veldig veldig få får tilbud om kurs. Det er kun de tilfellene hvor de ser det er helt prekært for å få en jobb. Anonymous poster hash: 573f2...713 Det sa de på møtet her og. Men jeg søkte etter at permisjonen var ferdig for 4 mnd siden (og jeg har jobbet siden jeg var 15 år, uten avbrudd, så hadde ikke vært lenge ledig) og jeg fikk plass. Det var til og med ledige plasser på kurset. De prioriterer såklart å "tvinge" folk på kurs, men hvis man virkelig viser et genuint ønske om å delta, så er sjansen stor Anonymous poster hash: 27cc0...502
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Hvilke kurs er det du prater om? Da jeg var arbeidsledig i fjor så sa de under møtene at veldig veldig få får tilbud om kurs. Det er kun de tilfellene hvor de ser det er helt prekært for å få en jobb. Anonymous poster hash: 573f2...713 Det sa de på møtet her og. Men jeg søkte etter at permisjonen var ferdig for 4 mnd siden (og jeg har jobbet siden jeg var 15 år, uten avbrudd, så hadde ikke vært lenge ledig) og jeg fikk plass. Det var til og med ledige plasser på kurset. De prioriterer såklart å "tvinge" folk på kurs, men hvis man virkelig viser et genuint ønske om å delta, så er sjansen stor Anonymous poster hash: 27cc0...502 Er ikke til å bli klok av!!! Jeg har også jobbet non stop siden jeg var 15 år. Pga en kronisk sykdom jeg fikk i 2014 så kan det bli veldig vanskelig å jobbe i jobben jeg har. Ville derfor satset mer på noe slags kurs som gjorde jobbsøking neste år litt lettere. Har ingen utdanning,men gode referanser. Tenker noe kontor/hotell opplegg. Data.... Anonymous poster hash: 60ecd...bc6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Hvilke kurs er det du prater om? Da jeg var arbeidsledig i fjor så sa de under møtene at veldig veldig få får tilbud om kurs. Det er kun de tilfellene hvor de ser det er helt prekært for å få en jobb. Anonymous poster hash: 573f2...713 Det sa de på møtet her og. Men jeg søkte etter at permisjonen var ferdig for 4 mnd siden (og jeg har jobbet siden jeg var 15 år, uten avbrudd, så hadde ikke vært lenge ledig) og jeg fikk plass. Det var til og med ledige plasser på kurset. De prioriterer såklart å "tvinge" folk på kurs, men hvis man virkelig viser et genuint ønske om å delta, så er sjansen stor Anonymous poster hash: 27cc0...502 Kommer også helt an på kommunen. Fikk beskjed om at Asker hadde kun 2 plasser tilgjengelig på kurs så da sier det seg selv at det er mange som ikke kan. Anonymous poster hash: 573f2...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå