Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Svangerskap nr 3 er gjerne litt kortere enn de forgje. Er det noe i det? Anonymous poster hash: 455d5...259
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Nei. Det var lenger enn det første og like langt som nr 2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Hos meg kom nr én fire dager før termin, nr to ni dager før og nr tre dagen etter termin. Stemmer altså ikke her, men fødselslegen vet sikkert hva han snakker om, så generelt er det sikkert slik? Anonymous poster hash: d421e...de0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Får ikke håpe det. Min 2 er premature. Trenger ikke flere premature Anonymous poster hash: eba2c...186
Leirha Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 For meg var det kortere enn mitt andre, men lengre enn mitt første.Men det er ikke mange dagene som skiller.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Altså sammenhengen var at jeg får litt store barn og er redd for overtid, da menstermin og ul-termin er 15dager fra hverandre. Hun sa da at det trengte jeg ikke bekymre meg for siden 3.mann kom gjerne spontant nærmere termin enn de forgje. Vet ikke om jeg kan ta det for god fisk, eller om hun bare vil at jeg skal slappe av. Anonymous poster hash: 455d5...259
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Ja, det har jeg hørt mange ganger. Tror det er noe i det statistisk sett. Men gjelder jo ikke for alle — så kan ikke basere det på hva folk kommenterer her av personlige erfaringer... Anonymous poster hash: d17dd...c18
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Min 3 kom før de to andre. Anonymous poster hash: 82a8c...054
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har alltid fått høre at man føder omtrent til samme tid jeg.... Et svangerskap er jo i gjennomsnitt 40 uker langt, men det er noen som bruker 39 uker og noen som bruker 40 uker på å produsere et barn. De som har gått over termin en gang gjør det ofte igjen og motsatt, de som føder før termin gjør det gjerne igjen. Det har stemt for meg ihvertfall, jeg har tre barn som er født 13, 17 og 15 dager før termin, fødselslegen sa da at jeg var av de som bruker ca 38 uker på å produsere et barn. Anonymous poster hash: 0de7b...6ab
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Og min jordmor sa at tredje svangerskap kunne gjerne dra ut... men samtidig så har jeg også hørt at etter 7 år er man som førstegangs å regne.... Anonymous poster hash: f43d0...f5d
Fomle84 Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Mine to første kom før termin dato med 3. gikk jeg 4 dager overtid..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Håper ikke det da min nr 2 kom for tidlig. Men har fått en peikepinn på at fødselslegen omtrent forventer nr 3 rundt da nr 2 kom. Anonymous poster hash: f8e12...056
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Stemmer overhodet ikke i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: 1a965...7ae
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Selvfølgelig gjelder det ikke alle! Men ja, statistisk sett stemmer det. Anonymous poster hash: cba8f...b85
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 Mine to første kom begge 39+3. Spent på om nr 3 gjør det samme Det finner jeg ut av om få uker! Anonymous poster hash: cccba...9de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Statistisk sett, og det er jo nesten det man må se på, så er nok det riktig. Anonymous poster hash: 5d5ff...40b
pifi med tre nurk Skrevet 28. mai 2015 #18 Skrevet 28. mai 2015 Jeg fikk de to første over termin og tredje før termin. Men det kan vel neppe kalles statistikk allikevel
Barn 4 :) Skrevet 28. mai 2015 #19 Skrevet 28. mai 2015 1 mann kom 5 dager termin..2 og 3 på termindag so stemte ikkje med meg ivertfal!! ☺
bompitrollet Skrevet 28. mai 2015 #21 Skrevet 28. mai 2015 Har alltid fått høre at nr 3 er en luring, typisk forskjellig fra de to første. Det ble en uke senere enn de to første i mitt tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #22 Skrevet 28. mai 2015 Nr 1 : 2 uker etter, nr 2 : 2 uker før- og nr 3 og 4 kom på termindato Anonymous poster hash: 67a30...122
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #23 Skrevet 28. mai 2015 Håper det stemmer for meg.. 1. 14 dager over 2. 12 dager over Men er innstilt på å gå like lenge over denne gang- Det er lov å håpe da Anonymous poster hash: 20d28...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå