Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Er egentlig ikke så stor fan av å gi gaver til bhg og skole. Men nå slutter jenta i bhg og de har virkelig gjort en fabelaktig innsats med henne og hennes kroniske sykdom. Ønsker å gi en felles gave, da det er mange som har vært involvert. Noen tips til hva det kan være? Anonymous poster hash: 79b17...8e8
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 En kasse jordbær? Anonymous poster hash: ba55a...66d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg pleier å gi noe til avdelingen. For eksempel bok eller spill. Anonymous poster hash: 0ad26...e58
millasin Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten.
Leirha Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten. Ååå, det var koselig
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten. Ååå, det var koselig Epletre var ikke dumt. Anonymous poster hash: 79b17...8e8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Jeg trenger også forslag. Har også ei jente som har trengt mye ekstra. Vil gjerne gi en liten, personlig gave til assistenten og ped.leder. Og en felles gave, kanskje en blomst tenkte jeg, de kan ha på pauserommet... Anonymous poster hash: 400ef...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå