Gå til innhold

Avslutningsgave til bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ikke så stor fan av å gi gaver til bhg og skole. Men nå slutter jenta i bhg og de har virkelig gjort en fabelaktig innsats med henne og hennes kroniske sykdom.

Ønsker å gi en felles gave, da det er mange som har vært involvert.

Noen tips til hva det kan være?

 

Anonymous poster hash: 79b17...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kasse jordbær?

 

Anonymous poster hash: ba55a...66d

Skrevet

Jeg pleier å gi noe til avdelingen. For eksempel bok eller spill.



Anonymous poster hash: 0ad26...e58
Skrevet

Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten.

Skrevet

Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten.

Ååå, det var koselig  :nigo:

Skrevet

 

 

Jeg er ped leder i bhg og setter stor pris på et personlig kort. Et år hadde førskole gruppa spleiset på et epletre. Kjempehyggelig! Nå etter tre år brer det frukter som vi kan kose oss med til høsten.

Ååå, det var koselig :nigo:
Epletre var ikke dumt.

 

 

Anonymous poster hash: 79b17...8e8

Skrevet

Jeg trenger også forslag.

Har også ei jente som har trengt mye ekstra.

Vil gjerne gi en liten, personlig gave til assistenten og ped.leder.

Og en felles gave, kanskje en blomst tenkte jeg, de kan ha på pauserommet...



Anonymous poster hash: 400ef...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...