Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 enn mannen du er sammen med nå? Jeg har ikke hatt noen bedre enn mannen som jeg har vært sammen med i 21 år nå. Jeg har imidlertid ikke så mange å sammenligne med, men sexen har blitt bedre og bedre synes jeg. Anonymous poster hash: 58be3...d87
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Mange. Valgte ikke han på grunn av det tydeligvis:-) men det er nå han jeg er glad i! Anonymous poster hash: d1996...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå