Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Får aldri lyst til å svare på slikt når HI ikke forteller noe selv. Jeg gidder ikke å dele mine pinlige oplevelser med en som ikke byr litt på seg selv Anonymous poster hash: f72ec...70d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Opplever stadig pinlige ting.. De forfølger meg liksom.. Var i Farris bad for en tid tilbake. Der tok jeg boblebad og diverse. Koste meg! Så sa samboeren min plutselig at det ser ut som om jeg har bæsja på meg.. Trusa hadde to lag og det hadde samlet seg masse vann imellom... Sånn hadde jeg gått rundt i noen timer! Nå har han fått beskjed om å følge mer med på hva den kroppen min foretar seg:-) Anonymous poster hash: 2dc64...6fd
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Kjæresten min og jeg kjedet oss veldig en ettermiddag. Vi begge satt i sofaen og sendte tulle bilder til hverandre via chaten på snapchat. Plutselig reiser kjæresten min seg, blir helt rar og sier: "Hærregud, no har æ gjort det!! Æ tørsj itj å sei ka æ har gjort heller..." Da han klarte å samlet seg litt kunne han fotelle at han hadde sett feil på snapchat og sendt naken bilde (!!) av meg til kona til broren hans! (Et tulle bilde han hadde lagret på telefonen, der jeg poserer så "vakkert" uten en tråd) Jeg har aldri vært så flau i mitt liv!! Men når han først var så utrolig uheldig er jeg glad det ble sendt til henne, og ingen andre. 😂 Anonymous poster hash: 2be4e...fa2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Har ikke opplevd så mye pinlig egentlig, men gikk på jobb en gang med to forskjellige joggesko på bena 😊. Ellers slapp jeg en ukontrollert høy promp på barselavdelingen da vi hadde besøk, det var litt flaut 😊. Anonymous poster hash: 74d2f...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå