Gå til innhold

Når er det riktig og bli forelsket igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vert singel en stund, og trives godt med det, ble slutt med bf i Oktober, og  jeg var over han i November, har det mye bedre uten han.

Nå har det seg sånn at jeg har falt igjen,men lurer på om det er riktig av meg, og er også redd for ny kjærlighet nå, de 2 siste forholdene jeg har hatt har ikke endt så bra..

Så når ble dere forelsket igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg ble forelsket mens eksen fortsatt bodde her, ikke helt "rett", men vi hadde ikke hatt et forhold på lenge og jeg var ferdig med sørgeprosessen. Jeg tror at når man tillater seg selv/klarer å falle for noen igjen, da er det riktig. Ikke sikkert han du har falt for nå vil være den du deler resten av livet med, men man vet ikke før man prøver :)

Lykke til og kos deg med forelskelsen ;)

Skrevet

Det er ikke noe som heter "riktig" når det gjelder forelskelse -skjer det så skjer det, og sannsynligvis er hodet klart for det hvis du opplever det. Dessuten er det jo bare bra å finne noen så man kommer seg videre. :)

Når man bør gå inn i et seriøst forhold igjen, er en annen sak. Nå har det jo gått over et halv år, så jeg ser ikke noe i veien for å finne en ny. Men hvis du har dårlige erfaringer fra tidligere, ville jeg tatt det litt rolig. Ikke flyttet sammen for tidlig, for eksempel. Særlig hvis det er barn i bildet. Man bør virkelig være sikker på et nytt forhold før man involverer barna (og det ser man ikke før forelskelsesrusen roer seg litt)!

All lykke til, og håper du finner den rette for deg:)

Anonymous poster hash: 013b0...2b2
Skrevet

Tusen takk for svar :).

Skal ta det pent ja :). har et barn på 2 år, og blir lenge til de møtes i så fall :),men først må jeg se om jeg tør og si noe om det, vi snakker jo sammen en del siden vi jobber samme sted,men det er noe helt annet enn og fortelle han det :)

Skrevet

Kunne skrevet dette selv. Jeg og samboeren gikk fra hverandre i slutten av oktober, det var et ganske stygt brudd. Jeg gråt mye og syntes det var tøft, men ser i ettertid at det antagelig var til det beste, selv om vi hadde et godt forhold og trivdes sammen. Vi var rett og slett for forskjellige og hadde alt for forskjellige ønsker i livet.

Nå føler jeg at det går bra, jeg trives og ser fremover. Savner han enda innimellom, men ikke på samme måte som før. Har nå truffet en ny mann som jeg er virkelig på bølgelengde med, han sier han er forelsket i meg og jeg er nok ganske betatt jeg og. Men er det ikke litt tidlig med et nytt forhold bare 7 mnd etter at det forrige tok slutt? Jeg har liksom ikke lyst til å forhaste noe, jeg vil at det skal skje naturlig og jeg ønsker at det skal funke mellom oss, og ikke føle at eksen "er i veien". Men hvordan vet man at man er der?

Huff, dette ble mye om meg. Men vit at vi er i samme båt, Hi! Lykke til med kjærligheta, det er jo så deilig :)

Anonymous poster hash: 7deab...69e

Skrevet

Når man forelsker seg igjen, så er det ikke noe som er riktig eller galt.

Men her så hadde jeg og barnefar i samværsavtalen, at barna ikke skulle introduseres før det var gått 1 år. Ingen av oss forelsket oss før det var gått 1 år og, så det gikk bra.

Anonymous poster hash: 39b6d...034
Skrevet

Så godt og høre at flere er i samme sted som meg :). så godt og høre det da at du har truffet en ny. Nei vil vel ikke si det er for tidlig etter 7mnd, han ble sammens med en annen dagen etter :P. 

Det er sant. Det var lurt at dere tok det med i samværsavtalen da :),min eks`s nye kjæreste har ikke sett sønnen min enda, og kommer til og vente en stund til, og hvis det blir seriøst mellom meg og han,kommer jeg nok til og vente 1 år før ungen kommer inn i bilde :)

Skrevet

Slo opp med eksen før jul, møtte mannen i mitt liv 3 mnd senere. Holdt sammen med han i 9 år and still going strong :)

Skrevet

Så fint at du traff mannen i ditt liv Me2u :). Jeg føler at denne gutten i alle fall er verdt og bli mer kjent med, han er bare herlig tvers igjenom,så får vi se hva som skjer,men håper jeg tør og be han på date med tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...