Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Noen som har anbefalinger å komme med? Er jo en jungel der ute... Litt skeptisk til sjal, er det ikke vanskelig å knyte? Anonymous poster hash: d64dc...67c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Kjøpte ergobaby 360 med spedbarninnlegg. Anbefales ikke. Det ble så varmt for min baby. Hun hylte etter ti minutter. Nå som hun er større og kan bæres med ryggen mot magen min er den super. Anonymous poster hash: af1ae...47a
LivetErEnLek Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har prøvd det meste og var som deg, skeptisk til sjal pga knyting. Men da min tredje kom til verden var ingenting godt nok og jeg kjøpte i desperasjon et elastisk bæresjal. Helt fantastisk, ingen av de andre bæreselene kan sammenlignes til nyfødt. Ikke var det spesielt vanskelig å knyte heller, fikk fort dreisen på det.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Kjøpte ergobaby 360 med spedbarninnlegg. Anbefales ikke. Det ble så varmt for min baby. Hun hylte etter ti minutter. Nå som hun er større og kan bæres med ryggen mot magen min er den super. Anonymous poster hash: af1ae...47a Kanskje fint for vinterbarn? Anonymous poster hash: 8177c...b2a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg brukte sjal. HAdde ingen som viste meg, ei hadde jeg sett så mange bruke det selv. Greide allikevel å fikse det selv (med hjelp av youtube og tettinntil.no De første 4-5 gangene var ganske tricky, men etter det var det en drøm. Veldig lett å regulere etter min aktivitet, kan ha hodestøtte eller ikke osv. Anbefales! Anonymous poster hash: f2654...a99
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Kjøpte ergobaby 360 med spedbarninnlegg. Anbefales ikke. Det ble så varmt for min baby. Hun hylte etter ti minutter. Nå som hun er større og kan bæres med ryggen mot magen min er den super. Anonymous poster hash: af1ae...47a Kanskje fint for vinterbarn? Anonymous poster hash: 8177c...b2a Min var det. Men det skal sies at hun er et veldig varmt barn. Men når innlegget er vattert og barnet ligger låst mellom min kropp og vattert innlegg uten noe luft mellom så blir det jo varmt. Anonymous poster hash: af1ae...47a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Kjøpte ergobaby 360 med spedbarninnlegg. Anbefales ikke. Det ble så varmt for min baby. Hun hylte etter ti minutter. Nå som hun er større og kan bæres med ryggen mot magen min er den super. Anonymous poster hash: af1ae...47a Kanskje fint for vinterbarn?Anonymous poster hash: 8177c...b2a Min var det. Men det skal sies at hun er et veldig varmt barn. Men når innlegget er vattert og barnet ligger låst mellom min kropp og vattert innlegg uten noe luft mellom så blir det jo varmt. Anonymous poster hash: af1ae...47a og allikevel ble det for varmt ute i 0-5 minus? Anonymous poster hash: 8177c...b2a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Noen av dere som har prøvd ergobaby hybridsjal da? HI Anonymous poster hash: d64dc...67c
HvittHus Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Jeg kjøpte Moby Wrap til datteren min, og har selv prøvd å knyte dette og det er null problem å få til. Tar et halvt minutt på få på wrapen, og barnet sitter kjempeflott og helt tett inntil den som bærer. Har også kjøpt inn Ergobaby, men jeg synes det er en mer passende sele for et litt større barn.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har ergobaby. Den vanlige. Er storfornøyd. Passet utmerket for min baby, både som nyfødt med innlegg, og nå uten. Senest i dag bar jeg min svære baby på 10 kg i 2 timer på magen, uten å bli sliten. 😊 Men sjal er vel sterkt anbefalt, jeg har bare aldri prøvd. Det får bli til en evt nestemann. Anonymous poster hash: 07ab3...83e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Har caboo carrier- fornøyd Anonymous poster hash: 19b2c...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Takk for svar dere! Spørs om jeg ikke skal teste et sjal da, sjekket på YouTube og det så jo ikke så vanskelig ut. Har kolikkbaby og tester gladelig det meste 😝 Anonymous poster hash: d64dc...67c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har Ergobaby hybrid og er veldig fornøyd ! Anonymous poster hash: e2ad3...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå