Gå til innhold

Forelsket og livredd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt sikkelig forelsket etter og har vert singel i ca 7mnd, har svette hender og hjertebank,alt jeg tenker på er han og drømmer om han på nattan.

Men er livredd, og synes det er så vanskelig,siden siste forholdet ende med at min eks forelsket seg i en annen, slet økonomisk, gadd ikke jobbe, og var veldig sinna,men gjorde meg aldri noe.

Men han her :

Jobber

Snill og god

hyggelig

vakre øyne

Jeg har ikke sagt noe til han, og er redd for at det blir veldig kleint hvis han ikke liker meg,siden vi jobber samme sted ,bare forskjellige avdelinger. Han er ikke super kjekk,men for meg blir han så kjekk pga måten han er på, han er så snill og god

Noen som har noen gode råd til meg?

Anonymous poster hash: 9db92...7e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen din er eksen din og denne karen høres ut som et helt annet kapittel. Nyt han for alle forskjellene han har og forsikre deg om at du virkelig fortjener dette! <3 Alle er redde for å miste de man elsker eller er forelsket i, alle er redde for svik. Han har sikkert sine ting som han sliter med og syntes er skummelt også! Glem eksen din, det er et avsluttet kapittel av mange grunner og se fremover. Ikke gi han egenskaper han ikke har <3

Anonymous poster hash: dab97...544
Skrevet

Hei

Bare husk at eksen din er du ferdig med, du fortjener lykke :). og hvis du en dag tør og si at du er forelsket og liker han godt, kan det jo hende at han liker deg :). og ikke dra alle gutter under samme kam fordi det du har opplevd med eksen din,men forstår du synes det er vanskelig 

Skrevet

Hvorfor svarer du seg selv 2 ganger B.W?

Anonymous poster hash: 2a6ee...44e
Skrevet

Sikkert for å dytte opp tråden?

Anonymous poster hash: 53234...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...