Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Har prøvd å ringe han idag da ungene skal til han etter skole og barnehage idag. (hans helg) Ingen svar. Sendt melding hvor jeg informerer om dansinga til jentungen idag og imorgen, ingen svar. Så får jeg mld etter noen timer, vet du hvor *navn* er? dette er da altså gutten på 9 som er slutta på sfo. Jeg sendte melding tilbake, vet du ikke hvor han er? har dere ikke rutiner på dette med å gå hjem etter skolen? ingen svar. så skriver samboern min at guttungen er hos oss og henter sykkeln, som jeg da sender melding om til min ex. jeg spør også om gutten har fått egen nøkkel slik at han slipper å stå utfor døre om dagene. får bare svar "det er i orden." javel. så går det 10 minutter så skriver han at jentungen har hull i støvlene og må byttes. (disse er nye) jeg sier til han at han kan ta dem med på butikken jeg kjøpte dem og bytte dem, om ikke skal jeg dra å kjøpe nye til henne. Får da til svar at jeg jkan hente dem og gjøre dette selv. Et det urimelig av meg å bli lettere irritert nå, og si til han at jeg synes faktisk han kan ta dem med selv? Er det virkelig jeg som må gjøre det nå når ungene er hos han?? HI Anonymous poster hash: a9409...430
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Dersom han kun har annenhver helg samvær så syns jeg det er ditt ansvar å holde ungene med klær. Er også ditt ansvar å bytte ødelagte støvler som du har kjøpt. Anonymous poster hash: 80a16...71f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Han har 5 dager annenhver helg, så det er litt mer enn det. Nå gav jeg han beskjed at jeg skal kjøpe henne nye støvler mens vi er bortreist (drar imorgen) da synes jeg ikke han kan forvente at jeg skal komme å hente di hun allerede har for å bytte. Da kan han gjøre det selv om det er så viktig. Har ikke regna på 2 uker, å ifølge værmeldinga vil det ikke gjøre det heller i helga, så jeg ser virkelig ikke problemet med å vente til lørdag. HI Anonymous poster hash: a9409...430
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Ikke rart folk blir fort skilte i dag. Ditt ansvar så lenge du har hovedansvaret for barna. Anonymous poster hash: e6b60...13d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Så lenge far ikke er pu eller evneveik så burde han klare å sørge for egne barn når de er hos han. Greit at han betaler bidrag, men du er ikke hans mor og enkle oppgaver burde han kunne klare selv. Anonymous poster hash: c7c9d...540
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Ikke rart folk blir fort skilte i dag. Ditt ansvar så lenge du har hovedansvaret for barna. Anonymous poster hash: e6b60...13d Det er vel ikke hennes ansvar at faren har oversikt over barna når det er hans dager? Om støvlene er nye, men må reklameres pga hull, og hun trenger støvlene, så er vel det praktiske at han ordner. Anonymous poster hash: 72934...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå