Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Venninnen min fortalte hun glemte en pille. Nå har hun sovnet foran tv både i går og i dag, er humør og akkurat nå ser hun gjennom skapene etter sjokolade. Kan et tyde på bolle i ovnen? Anonymous poster hash: b8bf1...435
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Kan være alt mulig egentlig. Hadde hun sex da? Kanskje hun bare skal ta seg en test? Det er jo litt vanskelig for oss å vite:-) Anonymous poster hash: 317ed...9f5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg ble enormt trøtt og sovnet overalt, på buss, i bil, hjemme.. Så kan jo det. Kan også være jobb og pms, only time og en test will show! Anonymous poster hash: 6b01f...409
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Typen og hun har et midlertidig avstansforhold men har vert hjemme den uka, så ble nok litt lidenskap! Tror ikke jeg skal mase på henne med testing, og om hun er gravid så er det jo opp til henne å fortelle... Anonymous poster hash: b8bf1...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå