Gå til innhold

Siste fra meg meg den gale mannen og valpen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg avlyse en innleggelse på sykehus jeg skal ha fra 8 til 12 juni. Han vil ikke ta ungene den uken hvis ikke jeg dropper å dra barnefordeling for retten....

Anonymous poster hash: 7cb23...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å være så drittsekk, altså?

Smil til han å si at du mer enn gjerne har de selv😀

Skrevet

Sa bare rolig at da avlyser jeg sykehuset. Hi

Skrevet

Da kan du vel få noen andre til å passe barna?

Anonymous poster hash: cac8c...237
Skrevet

Om det er en innleggelse for noe seriøst, så er det fryktelig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 9fbb3...3fd

Skrevet

Rehabilitering for en ryggskade.... Har ventet i flere mnd ....hi

Skrevet

Dårlig gjørt, ja, men også utrolig tafatt av HI å bare føye ham. Det går an¨å være litt løsningsorientert.

Skrevet

Dårlig gjørt, ja, men også utrolig tafatt av HI å bare føye ham. Det går an¨å være litt løsningsorientert.

Jeg sa jo ikke det heller?

Skrevet

Da er han en ekte drittsekk altså. Du har kanskje ikke noen andre som kan passe den tiden heller?

Skrevet

bor du da alene? Hvis du er alene med barna, og skal bort, må jo noen kunne hjelpe deg?

Skrevet

Da er han en ekte drittsekk altså. Du har kanskje ikke noen andre som kan passe den tiden heller?

Har ikke familie her og det ene barnet har 2 diagnoser og fungerer ikke med pass hos ukjente en hel uke.hi

Skrevet

bor du da alene? Hvis du er alene med barna, og skal bort, må jo noen kunne hjelpe deg?
Det som er.... Vi bor jo fortsatt under samme tak... Han burde kunne ha dem, men nei....hi

Skrevet

Veldig dårlig beslutning av han mtp barnefordelingssak ihvertfall...

Anonymous poster hash: c82ef...a62

Skrevet

Smil til han å si at du mer enn gjerne har de selv

Det som er.... Vi bor jo fortsatt under samme tak... Han burde kunne ha dem, men nei....hi

Da får du få noen kjente til å flytte inn hos deg den uka eller bare si at faren får ta seg av barna og trekke deg for retten.

Skrevet

hva med å bare dra om morgenen og si at du kommer hjem om fire dager (dere bor ilag fremdeles, ikke sant?)? Han vil vel ikke mishandle/vanskjøtte barna pga sinne mot deg?

Anonymous poster hash: 73acf...866
Skrevet

Jeg synes du skal ta kontakt med et familiemedlem som barnet med diagnose føler seg trygg på, og få personen til å bo hos dere og ta vare på barna den uka. Det må da kunne gå? En av dine foreldre vil vel gjøre det for deg? Et av dine søsken?

Idiot av en mann, altså. Skulle ikke tro det gikk an.

Anonymous poster hash: 1085e...583
Skrevet

Det som vil veie tyngst(utenom selvsagte ting som økonomi, stabilitet, evner som forelder osv) i en barnefordelingssak er hvem av foreldrene som er mest villige til å samarbeide og passe på at barna får best mulig kontakt med begge sider av familien...

Skrevet

Som over, hvis dere bor sammen er det jo bare å si ifra at nå reiser du, sees om 4 dager. 

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvor han vil?

Han sier han bare tar barna den uken om du ikke går til retten, men det var han som freste ut fra familievernkontoret og ville til retten?

Hvordan mener han dere skal fordele barna da?

Jeg hadde sagt til han at det ikke akkurat taler til hans fordel at han nekter ta barna når du skal på sykehus, for det vil bli brukt i en evt rettssak. Jeg ville også sagt at du gjerne dropper rettssak, men da må han betale deg ut av huset og la dere flytte.

Anonymous poster hash: 17928...45e

Skrevet

Nå må jeg avlyse en innleggelse på sykehus jeg skal ha fra 8 til 12 juni. Han vil ikke ta ungene den uken hvis ikke jeg dropper å dra barnefordeling for retten....

Hei HI.

Har fulgt saken din fra sidelinjen helt fra begynnelsen,og nå måtte jeg lage meg en bruker for å få svart deg.

Dokumenter alt du kan, ta opp samtalene du har med mannen, (ikke ulovlig når du selv deltar), få event. venninner til å "høre på" samtalene deres, enten via tlf, eller de tilfeldigvis er tilstede i huset uten mannens viten.

Dersom du må avlyse sykehustimen din, så forklar sykehuset hvorfor, (viktig dokumentasjon).

Har du ikke allerede fått meglerattest, skaffer du det i morgen og starter rettsprosessen pronto.

Denne mannen/faren, har allerede gjort så mange blemmer at det er lite sannsynlig han får mer enn vanlig samvær, hvis han får samvær i det hele tatt. Ut fra det du har skrevet virker han ikke helt oppegående mentalt, og hva det skyldes blir bare spekulasjoner, men man undres.

Lykke til, dette mestrer du mye bedre enn han.Det er du som er den sterke her, husk det.

Skrevet

Hei HI.

Har fulgt saken din fra sidelinjen helt fra begynnelsen,og nå måtte jeg lage meg en bruker for å få svart deg.

Dokumenter alt du kan, ta opp samtalene du har med mannen, (ikke ulovlig når du selv deltar), få event. venninner til å "høre på" samtalene deres, enten via tlf, eller de tilfeldigvis er tilstede i huset uten mannens viten.

Dersom du må avlyse sykehustimen din, så forklar sykehuset hvorfor, (viktig dokumentasjon).

Har du ikke allerede fått meglerattest, skaffer du det i morgen og starter rettsprosessen pronto.

Denne mannen/faren, har allerede gjort så mange blemmer at det er lite sannsynlig han får mer enn vanlig samvær, hvis han får samvær i det hele tatt. Ut fra det du har skrevet virker han ikke helt oppegående mentalt, og hva det skyldes blir bare spekulasjoner, men man undres.

Lykke til, dette mestrer du mye bedre enn han.Det er du som er den sterke her, husk det.

Hei. Har meklingssttest og i dag blir det oversendt forslag til foreldreavtale til far fra min advokat . Han har 14 dager svarfrist før vi tar ut stevning . Prosess er takk og lov igang. Hi

Skrevet

Dette høres bare rart ut.

Du høres også ganske tafatt ut.

Anonymous poster hash: 66c1e...3ed

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Han er desperat, derfor handler han før han tenker. Han skyter seg selv i foten og er for dumt til å forstå det..

Det er en stor fordel for deg mtp kommende rettssak.

Dokumenter alt han sier og gjør som du kan dra nytte av. At han saboterer og prøver å overtale/påvirke ungene er det dummeste han gjør. Han gjør jo stikk motsatt av hva som er anbefalt..

Ser ikke for meg at dette kommer til å gå til retten engang, tenker meg han blir rimelig kjapt parkert i det rettsforberedende møtet eller av sakkyndig. En dommer vil ihvertfall ikke gi han hovedomsorgen, så ustabil han viser seg å være...

Jev heier på deg, hi! Kick some ass! :P

Skrevet

Som Francine71 sier så er det viktig at det blir dokumentert årsaken til at du ikke kan legges inn på sykehuset som planlagt.

Jeg ville ringt sykehuset og bedt om at dette journalføres.

Jeg tror faktisk at jeg også ville kontaktet barnevernet, da får du vist hvor uvillig bf er til å samarbeide, at han nekter å stille opp - han nekter det til og med når han selv bor i samme hus, noe som bare forsterker urimeligheten i det han gjør.

Kan hende du kan få hjelp av bv til pass av barna disse dagene?

Godt du har skaffet deg advokat og at prosessen er i gang. Håper mannen fortsetter å gjøre flere slike tabber, la ham gjøre det. Det virker som om han ikke er stabil, så han bør uansett ha minst mulig samvær med barna. Jo mer han gjør nå av slike urimeligheter, jo mindre har han av argument å komme med i retten. Han vil se ut som den dotten han er.

Anonymous poster hash: f5762...f69
Skrevet

Dusten graver sin egen grav... Hurra for det!

Stå på, HI! Dette er den teiteste historien jeg har vært vitne til....

Anonymous poster hash: cd09d...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...